oooh ik moet het echt even kwijt. Toen ik zwanger raakte van onze dochter waren we 4 jaar bezig. Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven maar na de 5e iui (en heel wat aanmodderen met clomid voor de iui's) was het raak. Nu zijn we afgelopen maand eindelijk weer begonnen met iui (ik had een cyste die niet weg wilde) en volgens mij is het raak! Het is gewoon na 1 iui gelukt! We zijn op de camping, heb dus vanochtend een test op een romantische camping wc gedaan en ben huilend het hokje uitgelopen. Ik ben in shock, ik ben zwanger!!!! We krijgen een 2e kindje! Hey streepje is deze keer echt te duidelijk om te gaan twijfelen. Hij staat er echt! Toch?
Wat super!! Moest wel een beetje lachen toen ik me voorstelde dat je op een camping wc zat met waarschijnlijk een plastic bekertje Geniet er van!
bedankt allemaal! Ik ben er helemaal ondersteboven van. Ik hoopte dat het lukken mocht maar dat het in ronde 1 lukt dat had ik echt nooit verwacht. Echt fantastisch! Vaarwel spuiten, oneindige ziekenhuis bezoekjes en achtbaan. Ik hoop dat alles goed gaat en ik nooit weer terug hoef. Ik zat inderdaad met plastic bekertje tussen de nnietsvermoedene campinggasten hihi. Leuk verhaal voor later