Een ei van 11 mm springt niet meer als er al een eisprong is geweest. Ook springt een ei van 11 mm niet na een paar dagen mocht dat wel het geval zijn. Ik feliciteer je dus voorzichtig, maar wacht even af wat je ziekenhuis zegt. Zie ook: Zappybaby Forum • Bekijk onderwerp - cyste zorgt voor zwangerschapshormoon?
M'n gyneacoloog zei dat het nog door kon groeien wegens de clomid? Dan zou ik technisch gezien niet zwanger kunnen zijn nu.. Dan is het toch niet positief.. Dat kan dan niet
Zijn er op je vakantie locatie geen apotheken met zwangerschapstestjes? Het lijkt mij positief, maar ik zou graag bevestiging willen van meerdere testen.
Voorzichtig gefeliciteerd! Herkende je naam van een NOD topic waar we ooit samen gekletst hebben...... Ik hoop echt dat het roze streepje een wondertje betekend. En ik zou inderdaad ook een zwangerschapstest op je vakantieadres gaan halen. Volgens mij hebben ze overal CB testen toch?
wat spannend zeg!!! Voor nu ziet hij er positief uit, maar ivm je achtergrond begrijp ik je twijfels... Geen idee waar je op vakantie zit, maar zou toch proberen of je nog een andere test kan scoren ergens! Succes!!
Probleem is dat we met de hele familie op vakantie zijn en elke keer gezamelijk boodschappen halen met de auto want dat is te ver van de camping.. En het is bij de Lidl en daar hebben ze geen testen en durf hier niet in m'n eentje in de auto te stappen want die Fransen rijden super benauwend.. Dus ik heb nog 1 testje die doe ik woensdag en als ik maandag weer thuis ben dan koop ik een CB en kruidvat test.
Maar, begrijp ik het goed dat een zwangerschapstest positief kan uitslaan door een cyste? En hoe lang kan ie dan positief blijven? Ik hoop echt zo voor je dat dit gewoon een zwangerschap is! Ben gewoon een beetje zenuwachtig voor je!
Ik denk niet dat die van een cyste positief kan worden.. (Hoop ik tenminste haha) nee er groeide een cyste maar achter m'n cyste zat waarschijnlijk toch een ei verstopt volgens de gyneacoloog
Nee, van een cyste kan wel je oestradiol hoog zijn, waardoor het lijkt alsof je goede eigroei hebt. Maar bij jou is een goede eisprong gemeten dus dan is die oestraiol-waarde weer gezakt (dan is de progesteron hoog en oestradiol weer laag). Ryanne, het blijft spannend maar toch heb ik er een goed gevoel over. En dan lopen we zo goed als gelijk op!! Ik vroeg me wel nog af of jij ook zo'n buikpijn hebt. Mijn cyste (vochtblaas noemen ze het) was maar 2,5 cm maar in combinatie met de baarmoedergroei toch best pijnlijk.
Woensdag test ik met het testje wat ik over heb en dan laat ik er weten! Ga proberen of ik toch aan een cb kan komen daarna ala er dan weer een streepje verschijnt
Oh zo spannend. Boel onzekerheid. Hoop dat je dr nog ff tussenuit kunt piepen om een testje te halen.
Gefeliciteerd..! Ik denk niet dat het vals positief is.. morgen weer testen en dan is je ttest vast donkerder. . !
Ik lees inderdaad op internet dat cystes voor vals positieve testen kunnen zorgen.. Zucht dus het zal wel niet.. Naja over een paar uur weet ik het
een ei van 11 mm kan makkelijk doorgroeien door de clomid. Ik had de vorige ronde ook een cyste en 2 eitjes, toen ik teste was de test wel omowit ondanks de cyste.. Ik hoop echt voor je dat je toch echt zwanger bent en het geen valse uitslag is voor je !
Bedankt voor je bericht dat doet mij goed want ik kom we niet van in slaap.. Hoe groot was je cyste? Die van mij is 3 cm