hallo heeft er iemand hier ervaring met de test van de apotheek. geven die wel eens indrogers?die roze zijn
+1 Als je twijfelt kun je altijd de cb indicator even doen... Geeft naar mijn idee het best weer. (Weet je hoeveer je in je cyclus bent?)
Ik zie ook niks, maar de foto's zijn inderdaad erg wazig. Ik denk wel dat de test van de apotheek pas positief weergeeft bij 50mUI/ml. Je kan dan beter een CB digital doen met conceptieindicator. Die vind ik zelf het meest duidelijlk. Geen getuur. Succes en hopelijk snel een duidelijke foto!
Is de zelfde als de eerste twee. Geven deze testen wel eens een indroog streepje.dit is namelijk wel van na de afleestijd.
Geen idee ik zie wat je bedoelt maar vind de streepjes nogal dicht op elkaar staan. Kwam het streepje na afleestijd?
Het streepje kwam na afleestijd.maar is wel roze dus weet niet of dat kan of of dat het een indroger is.en als het een indroger is is die dan meestal roze of niet
Ja na afleestijd zou ik persoonlijk niet vertouwen. Beste denk ik is kv 2 voor 5 euro halen en morgen opnieuw testen. Deze testen zijn ook helemaal niet gevoelig die wel dus als dit een echt goed streepje is zal daar zeker een streep komen sucses