Hallo allemaal! ik ben nieuw hierr!! mijn vriendje en ik zitten nu in de 2de ronde! dus erg spannend allemaal! nu zie k dat iedereen hier een banner heeft(als je het zo schrijft ,met zon cijferlijn) die wil ik ook! hoe krijg ik dit voor mekaar? liefs kim
hoi hoi, ja dat vond ik ook lastig. Maar als je bovenin klikt op banners staat er in de tekst ergens.....klik hier om te kijken hoe je een banner plaatst. Dan krijg je een youtubefilmpje waar het wordt uitgelegd, heel handig en zoals je ziet, bij mij is het gelukt suc6
heey! bedankt voor je reactie! ik heb hem gevonden alleen nu kan k hem niet opslaan haha er staat nergens opslaan? is dat zo lastig ook of is mijn computer raar haha! thx!!!xx
op het eind moet je de hele tekst, begint met URL kopiƫren en plakken in de handtekening. Zit nu op mijn werk maar als er niemand een pasklaar antwoord voor je heeft zal ik vanavond zelf nog eens even kijken hoe ik het voor elkaar gekregen heb
haha nou ik heb nog eve gekeken maar ik snap idd niks van dat url haha!! als je wilt graagg vin zon banner wel erg handig en leuk!! werk ze nog even en bedankt nog! ben beniewd hoe je het voor mekaar heb gekrege haha! Xxx
Hoi, Hier staat een uitleg: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/186192-let-show-you.html Lotte