mag ik weer zwanger worden?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door linny0903, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linny0903

linny0903 Actief lid

11 apr 2007
    439
    0
    0
    ik heb een vraag.Mijn bevalling van mijn 2e is helemaal verkeerd gelopen ik heb veelste veel bloed verloren en de hartslag van de baby viel weg en de placenta kwam niet,ik moest naar de ok maar er was niemand bereikbaar op kerstavond..met veel geweld is gelukkig de placenta gekomen, ik kwam pas later weer bij en nu staat mij er iets van bij dat er gezegd is dat ik maar niet meer zwanger moet worden, nu willen wij graag een derde en heb ik een afsparaak in het ziekenhuis gemaakt bij een gyn om dit na te vragen..hier kan ik pas over 2 maanden terecht.
    Ondertussen gebruik ik geen anticonceptie.het lijkt mij dat ik wel weer gewoon zwanger kan worden..
    zou dit een reden zijn om beter nooit meer zwanger te worden zijn?
    Ik wil natuurlijk niet straks 3 kinderen achter laten maar we hebben ook een wens voor een derde hoe groot is de kans dat dit weer zou gebeuren?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Het is lastig voor ons om te bepalen wat de reden is dat die uitspraak is gedaan daar moet je echt voor bij de gyn zijn. Als het puur is dat je veel bloed hebt verloren en dat de placenta moeizaam kwam dan is dat geen reden om niet meer zwanger te mogen worden. Ik zou misschien toch ff wachten op het gesprek.

Imke

Deel Deze Pagina