weet niet of ik het hier goed weg zet. we hebben een dochter van bijna 2 en ben 15 oktober bevallen van een gezonde zoon we hebben altijd gezegd dat we 2 of 3 kinderen wilde maar nou de 2de een jongen bleek te zijn vonden we het goed en hebben we gezegd het bij 2 te houden. alleen bij mij is de twijfel toch toe geslagen zou zo graag nog een keer zwanger willen zijn ook omdat mij zwangerschap niet echt om te genieten was ziekenhuis in ziekenhuis uit absolute rust vanaf 22 weken.zou graag nog een keer willen kunnen genieten van zwanger zijn en wilde eigenlijk altijd al 3 kinderen. weet niet wat ik hier mee wil maar moest het even kwijt
Dat lijkt me wel heel lastig. Maar er is, denk ik, geen garantie dat je volgende zwangerschap wel ideaal verloopt zodat je er volop van kan genieten toch?? Ik wilde heel graag twee kids, wij hebben ook lang getwijfeld en ik kon niet wennen aan het idee en gevoel dat ik nooit een tweede zou krijgen. Na lang overleggen hebben we er toch voor gekozen om voor een tweede te gaan.
Ik zou eigenlijk alleen maar kijken of je echt nog graag een 3e wil, of dat je het doet om nog een keer zwanger te zijn. Je weet ook niet hoe een 3e zwangerschap zal gaan lopen. Ik vind 2 kinderen genoeg, maar wilde ook nog heel graag een keer zwanger zijn en wilde nog graag een keer borstvoeding geven (bij Eva 14 maanden gevoed en bij Lisa maar 10 weken, omdat ze heel abrupt opeens aan de sondevoeding zat). Maar een 3e kindje moet je niet willen om een zwangerschap of een periode borstvoeding. Alleen als je echt heel graag nog een kindje wil.
Wat zou je doen als je van te voren wist dat de derde zwangerschap precies hetzelfde zou verlopen als de laatste zwangerschap? ZOu je er dan hetzelfde overdenken?
ik heb altijd wel de wens van 3 kinderen gehad mijn man in eerste in stantie ook alleen nou we een meisje en een jongen hebben vind hij het eigenlijk genoeg.ik weet dat ik niet van te voren weet hoe een zwangerschap zou gaan verlopen ook als het weer het zelfde zou gaan als de laatste keer zou ik het nog willen.