Mag ik zelf vragen voor een andere behandeling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sarah1989, 9 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    daar zijn de ZP dames voor...maar je start topic heeft wel wat haren omhoog doen staan.... ;)

denk dat niet helemaal duidelijk was wat je nu eigenlijk wilde...je kwma alleen maar ongeduldig over en dat is soms moeilijk voor meiden die al langer bezig zijn.....

knuffie! het komt vast wel goed, maar je moet gewoon geduld hebben in de MMM...probeer eens iets te doen met de dingen die ik je zei over de prechnyl...gerichte vragen stellen aan je gyn vinden ze helemaal niet erg hoor...die van mij niet.

Maar verwacht niet dat ze een half uur met je kunnen babbelene.....want daar is gewoong een tijd voor helaas...:( zo jammer want zoveel onzekerheid bij MMM meiden vaak die net starten enz..en zoveel vragen!!

Daar is ZP heel goed voor!

2. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    mss ben ik heel grof nu maar dat is niet de bedoeling
    maar meiden is gevoelig zijn voor groentjes die enkel maar antwoorden willen in hun begin fasé
    die zouden gewoon het niet moeten lezen
    misschien sta ik binnen zoveel jaar ook nog steeds te wachten
    en ga ik me ook ergere' maar dan zal ik in mijn achterhoofdjé onthouden dat ik ook in deze situatie heb gestaan'

ik ben nu eenmaal zo, ik stel me eerst in de plaats van iemand anders voor, je kan niet alltijd je aangesproken voelen
    omdat het je helaas niet lukt, denk dat we allemaal in deze situatie onze moeilijke dagen hebben niet toch?:)

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Sarah Je vragen zijn helemaal niet erg. Maar uit je topics komt heel duidelijk naar voren dat je totaal geen geduld hebt. Testen terwijl je weet dat het vier dagen na een eisprong nog niet kan en dan daarover een topic openen. Suggereren dat iets niet werkt, terwijl je dat niet eens kunt weten. Andere behandelingen willen eisen, terwijl je net met iets begonnen bent en het geen kans geeft.

Dat kan wel eens in het verkeerde keelgat schieten, omdat de meiden in het medische circuit allemaal zoveel geduld moeten opbrengen. Het komt soms over alsof je verwacht dat er een zwangerschap en een kindje uit de hoge hoed getoverd worden, dat je niet bereid bent om hetzelfde pad te gaan als al die andere meiden die al zo lang moeten wachten. En zo werkt het nou eenmaal niet...

Voor de rest mag je vragen wat je vragen wilt, hoor.;)

4. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Ja neen die topic was eigenlijk bedoelt
    4dagen na pregnyl negatief'
    dat was eigenlijk omdat ik vond dat er na 4dagen geen pregnyl meer te bespeuren was abnormaal?;)

& je hebt gelijk , dat is absoluut niet leuk
    ik kan er enkel proberen op te letten
    maar soms komt je vraag eruit alsof je iemand gaat neerschieten:)

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In ieder geval: Overleg met de gyn wat je opties zijn wat betreft medicatie, het wel en niet doen van echo's, bloedonderzoek om te kijken of je wel of geen eisprong hebt. Misschien dat daar iets in te veranderen is, waar je je beter bij voelt. Voor de rest is het afwachten en geduld hebben.

6. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het mmm begin is gewoon kl*te want je krijgt zoveel informatie maar aan de andere kant ook heel weinig. Maar heb geduld, geef het een kans en sta er positief in. Niet direct denken het werkt niet want daarmee help je alleen jezelf de put in.
    Probeer de volgende keer je vraag misschien ook iets anders of duidelijker te formuleren om misverstanden te voorkomen.

Nogmaals als je een kinderwens hebt is iedere maand dat je nog niet zwanger bent er 1 teveel. Maar in dit geval is geduld een schone zaak en dat is heel moeilijk!

7. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Mooi gezegd wendy;)
    zo is dat ook

Deel Deze Pagina