Hallo Ik ben 6w geleden bevallen van een zoontje. Ik geef ook bv. Nu heb ik een week geleden voor het eerst terug seksueel contact gehad. Sindsdien heb ik draderig slijmverlies en last van steekjes linksonder. Nu is mijn vraag: zou dit de eisprong zijn? Of is dit nog mijn baarmoeder die samentrekt? Of kan ik opnieuw (totaal onverwacht) zwanger zijn? Wanneer moet je normaal je ms krijgen na de bevalling en vanaf wanneer kan je testen stel dat ik ze tegen dan nog niet heb?
hoi meestal blijft je cyclus weg zolang je borstvoeding geeft, maar je weet nooit wanneer je eerste eisprong is. Het zou heel vroeg zijn als je nu je eisprong zou hebben, maar het is wel mogelijk. Als je erover twijfelt zou ik 2 weken na het moment dat je de eisprong vermoedde, een test doen. Denk in het vervolg om anticonceptie, als je nog niet meteen zwanger wilt worden. Het geven van borstvoeding is niet 100% betrouwbaar als anticonceptie! Mirjam
Wil inderdaad nog niet meteen zwanger worden, en zou normaal niet naturel mogelijk zijn (man heeft retrograde ejaculatie), eerste kindje is verwekt via icsi. Maar door de steekjes onderin mijn buik en het slijmverlies vroeg ik mij toch af of dit mogelijk was. Nu vandaag bij het afvegen nog steeds dik slijmverlies, maar dit keer was het 1x wat rozig van kleur?? Doet mij denken aan innesteling?? De twijfels zitten in mijn hoofd vooral omdat de gyn die op de kamer geweest is me gezegd had dat ik met die retrograde ejaculatie niet naturel zwanger zal worden. Waardoor ik besloot om geeen pil te nemen. Zou dit toch kunnen dat ik zw ben? Anders over 1 of 2 weken toch eens een testje doen? Wat raden jullie mij aan? Of denken jullie ook dat het niet kan met mijn man zijn 'probleem'.
hoi nou, dat is dan toch haast onmogelijk als je man dat heeft. Maar goed, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik zou voor de zekerheid een test doen. Mirjam