wel of niet testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paint, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Ik zit een beetje te in tweestrijd. We zijn nog maar net begonnen met
    proberen om zwanger te worden, maar nu twijfel ik toch een beetje of ik nou moet testen.
    Begin van febr heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen. Een dag of 5 erna een hevige pijn in mijn onderbuik en bruin slijmerig afscheiding/ bloedverlies.( wel geklust nadat hij eruit was) Toen na een dag of 2 weer hetzelfde en dit hield een paar dagen aan.
    Das nu bijna een week geleden. Maar heb nu al ruim 1 week dat ik bij vlagen misselijk ben, rare buik, beetje een zere onderrug, de hele dag wel kunnen slapen.
    Zou het al kunnen of zit ik gewoon op een griepje ofzo te borduren.
    Gaat rond namelijk.
    Het is natuurlijk nog maar op de kop af 20 dagen geleden dat ik geen voorbehoedsmiddel meer gebruik. :rolleyes:
    Zouden jullie je aan een test wagen, en zou je het uberhaupt al kunnen testen? Of zie (voel ) ik gewoon dingen die er niet zijn, die ik misschien wil voelen?
    Wat is jullie wijze raad. :idea: nog een paar weken aankijken of testen? :(

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Om eerlijk te zijn zou ik nog even wachten.
    Het is allemaal nog maar zo kort geleden...
    Succes!
    Elmo

3. Paint

Paint Actief lid

27 feb 2007
    392
    0
    0
    Dank je elmo, toch altijd handig als er meerderen erover meedenken. ;)

4. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Ik zou ook ff wachten. De kans dat je al een eisprong hebt gehad is nog niet zo groot. Ik heb mijn mirena op 19 december laten verwijderen en mijn eerste eisprong op 1 februari gehad. Natuurlijk kan dat bij jou wel sneller gaan maar dat zou nu wel super snel zijn. Succes en hopelijk ben je ook snel zwanger!

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Paint,

Voor je eigen gemoedsrust zou je kunnen testen. Anders zit je er continu aan te denken.
    Het komt wel eens voor dat er vrouwen zijn die gelijk na het stoppen met voorbehoedsmiddellen diezelfde maand ook zwanger zijn. Maar dit is heel weinig.

Succes, Vanilia

Deel Deze Pagina