au au au mijn buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by dolfijntje1985, May 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

Mar 28, 2007
    977
    1
    18
    als ik loop doet mijn buik echt zeer licks en recht onderin als ik zit of lig heb ik er geen last van maar met lopen doet het zeer
    hoort dat erbij of is er iets niet goed ik maak me best wel heel erg zorgen
    ik hoop dat iemand mij een beetje kan gerustellen

liefs diane

2. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Waarschijnlijk de bekende bandenpijn...
    Hoort er dus helemaal bij!

Groetjes,Alida

3. Jana

Jana Actief lid

Dec 28, 2006
    347
    0
    0
    Heb ik soms ook, en dan ineens weer helemaal niet.
    Eergisteravond had ik ineens krampjes, die maar niet ophielden, tot gisterochtend gingen ze door!
    Het zal er wel bij horen, er gebeurt natuurlijk vanalles in je buik.

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    yep, volgens mij zijn dat ook de banden.
    als ik boodschappen ga doen of eigenlijk langer dan 10 minuten moet lopen dan spelen ze bij mij ook op!
    absoluut geen fijn gevoel! het zijn echt net messteken!
    het trekt bij mij alleen weg als ik ga zitten of ga liggen, zelfs rustig aan lopen heeft geen nut!

succes ermee!

liefs

5. Babs2

Babs2 Actief lid

May 6, 2007
    132
    0
    0
    Bejaardenverzorgende
    Drenthe
    Ja herkenbaar hoor. Kreeg er zo opeens ook last van en heb de klachten nog steeds. Het zijn je banden. Heel vervelend dat wel.

6. little hope

little hope Actief lid

Apr 7, 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    idd herkenbaar...

de ene dag voel ik niks zoals gister, beetje eng zelfs...

maar nu doet t weer lekker zeer , en ik word er dan ook gelijk nog eens onzeker over pfff...

7. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik voel op dit moment wel iets, maar doet nog nioet pijn ofzo, meer een soort menstruatiepijn. Ik hoop dat het een beetje zo blijft!

8. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    ik heb het ook ben niet lang onderweg maar soms is het erg heftig en steken.

Hoezo wat houdt die bandenpijn in?.

9. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Het is het uitrekken van de banden van de baarmoeder.

10. Niet meer actief

Ik heb sinds 2 dagen enorme pijn in mijn buik helemaal onderin en ook in mijn rechterlies. Ik heb zo nu en dan ook steken op mijn schaambot or whatever.

Maak me zo zorgen dat er wat aan de hand is, heb gisteren licht pos getest. Is het nou echt normaal dat je zoveeeeeeeeeeeel pijn kunt hebben daar binnen?

11. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja die bandenpijn komt mij ook bekend voor, heb ze vaak/ regelmatig onder de navel en dan over de hele breedte van mijn buik.

Gisteravond lag ik op de bank en mijn buik werd iets hard oplaatst kon ik niet meer gewoon ademhalen zo'n pijn deed mijn buik het was vanaf het middenrif tot mijn schaambotje, ik zei tegen mijn man "help me het gaat mis" ik huilde er over want het deed zo'n pijn en ik werd bang voor het gevoel. Mijn man wreef over mijn gehele buik en het is gelukkig weer afgezakt.
    Is dit ook bandenpijn?
    of zou er toch iets mis zijn?

groetjes
    een
    onzekere zwangere

12. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Nou fokje dat heb ik dus ook. Als ik bezig ben heb ik er weinig last van maar op het moment dat ik ff lekker op de bank ga zitten relaxen of voor het slapen komt het op. Echt hele gemene steken.

Gisteravond had ik het ook in mijn rechter borst.

Blij dat ik volgende week de termijn echo krijg. Mijn liefje maakte zich ook al zorgen en heeft nodige lopen googlen en begrijpt het nu beter. De pijn en ook de stemmingswisselingen zijn erg lastig.

Ik rij zo graag op mijn paard maar op dit moment lukt het me echt niet is me gewoon te zwaar.

13. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    o gelukkig het is herkenbaar.
    en ja die stemmingswisselingen zijn ook erg vervelend, vooral voor de wederhelft.
    ik heb maandag over een week mijn eerste echo, vanmiddag intake gesprek.

14. Ik heb het zelfde als fokje.
    Het gedeelte boven mijn navel doet elke avond zeer,een soort trekkerig gevoel.
    Moet wel zeggen dat mijn buik groeid als kool en ik 4-5 maanden zwanger lijk.
    Volgens mijn gyn was het niks erg en juist goed dat alles groeid.

Fijn he dames die heerlijke hormonen die door je lichaam razen.
    Ik ben deze zwangerschap heel erg....kan echt huilen om niks en voel mij heel erg zielig.

Liefs Vlindertje

15. Urban

Urban Actief lid

Jun 13, 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    SPannend ik had hem dan ook eigenlijk maar dat ging niet qua werk nu ga ik as dinsdag. ben best zenuwachtig 2 weken erna heb ik het intake gesprek.

Share This Page