jeuk en puistjes

Discussion in 'Zwangerschap' started by rosanne82, May 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosanne82

rosanne82 Lid

May 23, 2007
    12
    0
    0
    ik ben nu 12 weken zwanger, al voor dat ik wist zwnager te zijn, had ik last van jeukende bultjes op mijn voorhoofd, dat is met mate steeds erger geworden, ook hoog in mijn nek, en op mijn hoofd huid heb ik er last van.
    ik heb nooit last van pukkeltjes of puistjes gehad, maar dit is nu echt vervelend, want het lukt mij niet om er niet aan te zitten en te krabben en te knijpen, want af en toe lijkt het of er een wit puntje aan zit, dan knijp ik, komt er inderdaad een beetje wit uit, dan vooral vocht, en altijd een beetje bloed... herkent iemend dit? en kan iemand mij vertellen of het schadelijk is, en of er lid tekens van over bljven? maar vooral hoe kom ik er vanaf?

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    1,156
    0
    0
    bekend hoor meis me hele rug zit onde en me gezicht en idd het knijpen laat littekens achter maar ook ik kan er nie vanaf blijven na de bevalling gaat het weg of word geleidelijk minder

3. Lisje

Lisje Bekend lid

May 17, 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    hoi hoi,

ik heb het vanaf mijn 26 week gehad en nu trekken ze geleidelijk weg.. zijn je hormonen.. gaat over, maar probeer er van af te blijven en gebruik anders een beetje talkpoeder!

liefs

4. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

Mar 5, 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Goedemorgen Dames

Ik ben nu 30 weken en heb er nog last van meestal trek het bij mij pas na de zwangerschap weg hellaas Grrrr... :evil:

Groetjes..

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik ben net een grindtegel nu ik zwanger ben helaas. heb een tijdje nergens last van gehad toen met dat moeie weer en droogde het uit. nu is het weer mooit weer en ga er dan ook van genieten. gelukkig geen last van zwangerschapsmasker want anders moet je hier weer mee oppasen

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

Apr 14, 2006
    13,689
    0
    0
    Den Haag
    heb oko last van jeuk op mn gezicht met name mn kind en rond mijn neus ook tussen mn borsten. Ben heb het aan de ha gevraagd en kwam idd door de zwangerschap met hormonen, je maakt extra talg aan en dat kan flink gaan irriteren, en bij mij is het een soort van exceem geworden, heb er een zalf voor gekregen. tussen mn borsten is het nu bijna helemaal weg alleen op mn kin is het hardnekkiger.

7. Jee

Jee Bekend lid

Aug 17, 2006
    666
    0
    0
    Heb nu juist minder last van pukkels in mijn gezicht,maar heb wel veel last van pukkels op mijn rug en van jeuk aan mijn buik,borsten en tepels.Pff!Talkpoeder kan idd verlichting geven!

Share This Page