Waar leuke peuterdekbedovertrekken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sjanienu1, 29 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben al geruime tijd een beetje aan het kijken naar peuterdekbedovertrekken voor mijn zoontje, die over een paar weekjes naar zijn peuterbedje gaat. Maar ik kan echt bijna nergens (via internet) leuke vinden.
    Heb wel een site waar 2 of 3 leuke opstaan maar ja ik wil er toch wel meer. Overtrekjes voor ledikant en
    1-persoons bed zijn er in overvloed maar een peutermaat is amper te vinden. Bijvoorbeeld van Bumba of Kabouter Plop, nergens te vinden in maat 120x150. Alleen maar 140x200. Raar, want Bumba is juist voor peuters. Dus om een lang verhaal kort te maken: Wie kent er een site waar ze ruime keus aan leuke peuterdekbedovertrekken hebben? Ik Google me suf...

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik heb ze enkel van Hema, of ik kom heel sporadisch weleens een overtrekje tegen van prinsessen of bumba maar dan zit je al snel op 40-50 euro en vind dat persoonlijk te duur.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lief! of bij Leenbakker

4. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    msschien marktplaats???

ik heb daar een gloednieuw cars dekbed overtrek vandaan

voor 10euro

zat nog in de verpakking

5. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik vind zelf de overtrekken van Ikea leuk, maar dat zijn natuurlijk geen Disney-figuren enzo.. :)
    Verder zou ik vooral kijken bij Wehkamp ofzo, denk ik...?

EDIT of op de markt!

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Lief! Lifestyle of anders een applicatie kopen en deze op een neutraal dekbedje maken?

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    #7 deepfreeze, 30 dec 2010
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010
    Ik heb die standaard van de hema gehaald.

Je zou nog even kunnen kijken of je niet een van die grote overtrekken kunt vernaaien naar 120x150? Als er bijvoorbeeld maar een klein plaatje opstaat..
    Of zelf maken van stof. Ik in principe maar 2 lappen stof in het vierkant naaien. Dat is zeker goedkoper dan de prijzen die ik op internet tegenkom ;)

edit: deze website had ik nog staan: Cartoonwinkel.nl Daar staan een aantal leuke 120x150 overtrekken tussen..

8. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Je hebt hele leuke peuter/kleuter dekbedovertrekken bij de Leenbakker!! Ik heb er inmiddels al een aantal in de kast liggen ;)
    Je hebt er ook die op het merk Lief lijken. Het is zeker een aanrader om er te gaan kijken, de prijs is ook goed!

9. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vind lief ook superleuk maar volgens mij wel meer voor meisjes.

10. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Die van Lief! ga ik zowieso kopen, maar dan de Stoer! variant natuurlijk. Bij de Hema heb ik een leuke gezien en bij slaaptextiel.nl zag ik wel een leuke. Bij Leenbakker is idd een goed idee, daar ga ik eens kijken. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Zelf een plaatje erop naaien zie ik niet zo zitten eigenlijk, dat is niet echt mijn ding. Er hoeft niet persé een Disney figuur oid op te staan hoor, om eerlijk te zijn hou ik daar helemaal niet zo van. Maar omdat Ryan nu helemaal gek is van Bumba leek mij een overtrek van Bumba wel leuk.
    Iedereen bedankt voor de tips! Moet nu toch maar eens wat verzamelen, over een paar weken komt Ryan's nieuwe kamer met peuterbed.

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    leen bakker heeft leuke ja!!

12. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Me so happy!
    Na eindeloos Google-en heb ik ein-de-lijk een site gevonden met een hele ruime keus aan (leuke) overtrekken. www.trendybed.nl. :D Hier ga ik zeker slagen!

Deel Deze Pagina