Vanaf gisteravond 21:00 uur bleef zoontje maar spugen tot 2:30 vannacht ook klaagde hij over buikpijn. Maar het gekke vond ik dat hij zeker 30 x geniesd heeft in die tijd, nu is er niks te meer te bekennen van beide kwalen. Naar mijn weten heeft die niks geks gegeten maar vond het zo toevallig misschien meer ervaringen?
misschien een beetje raar, maar mijn hond had hier gisteravond ook last van. Allergische reactie en alles kwam er onverteerd uit. Dus er is denk ik wel een verband..
Mijn zoontje heeft dit ook gehad toen hij een nootje had gegeten, kan dus zeker een allergische reactie zijn.
Manlief wordt na het eten van sesamzaad ook echt ziek: buikpijn, overgeven,diarree en dat soms wel twee dagen lang. Hoop dat ie dat niet meer eet!
Ja zeker! Mijn dochter braakt bij een allergische reactie, ze daarna zwelt ze op etc. Bij een milde reactie spuugt ze enkel. (ze is voor verschillende dingen allergisch)
Mijn dochter is allergisch voor pinda. Ook haar reactie is dat ze ervan gaat overgeven. Daarbij buikpijn en erna een flinke uitslag.
O jeetje, maar ik kan eerlijk gezegd niks geks bedenken , wel ander pannekoekenmeel dan normaal en een melkbiscuit vd albert heijn voor t eerst maar dat zijn geen gekke dingen..
Moest hij niet gewoon niesen van braaksel in zijn neus? (ieww) Dan was het ws een buikgriepje of iets wat verkeerd gevallen is.
Volgens mij heerst er ook buikgriep. Ik heb het net gehad, voel me nog niet top. En mijn zoon en man liggen voor apegaren op de bank. Vannacht had onze zoon alles onder gespuugd en vanmorgen liep de diaree, door zijn luier, langs zijn beentjes af.
Standaard reactie hier op tonijn. Ik lust het ook niet, maar na jaren niet eten wou ik mijn (toen nieuwe - het was de eerste keer dat ie voor mij kookte) vriend niet teleurstellen en er toch van proeven. Reactie: Een half uur later hing ik boven de pot en ik heb nog heel de nacht afwisselend diarree gehad en overgegeven. Ik raak nu dus écht wel nooit meer tonijn aan.