mag je bij 2 supermarkten tegelijk werken?

Discussie in 'De lounge' gestart door lillyenco, 29 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    de ene supermarkt weet er van.

ik weet de belastingregels, maar ik heb gewoon zsm meer geld nodig want we kunnen net aan rondkomen...

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Je zou ook in je eigen supermarkt kunnen aangeven dat je meer werk nodig hebt om rond te komen. Als ze het niet willen dat je bij een concurrent werkt kunnen ze misschien wat regelen....bij hunzelf of desnoods bij een ander filiaal.

Ook het CAO zou je even door moeten spitten.

3. tulip

tulip Niet meer actief

dat is de nieuwe werkgever, neem ik aan?? Ik zou bij je huidige werkgever aangeven dat je meer uren nodig hebt, en als zij dat niet kunnen geven, dat je er dan werk bij gaat zoeken. Dan hoor je het vanzelf. Ik heb een hele tijd bij 2 kdv's gewerkt, je mag idd geen loonheffingskorting aanvragen voor de tweede baan, maar dat verschil valt wel mee hoor. Het is niet zo slecht als het door sommigen vertelt wordt.

Daarbij denk ik echt niet dat het problemen op zal leveren, elk super heeft nl al lang het eigen beleid en strategie, dat wordt door het hoofdkantoor enz. bepaald en niet door de mensen op de werkvloer. Het is helemaal niet zo spannend om iets te vertellen, dat maakt niks uit. De aldi bv voert een heel ander beleid als albert heijn en de AH vind het echt niet boeiend wat de aldi doet hoor.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hey lieverd.

kunnen ze jou bij de appie niet meer uren geven? en anders bij de ander?? (ik neem aan de nieuwe bij jullie)

Deel Deze Pagina