Welke vragen worden er gesteld? Welke onderzoeken worden er gedaan? Worden er al vervolgafspraken gemaakt? Is het handig om mijn man mee te nemen? Ik heb ergens gelezen dat er vragen worden gesteld over ziekten en afwijkingen die in de families voorkomen. Naar welke ziekten wordt gevraagd? (dan kan ik dat van tevoren informeren bij onze ouders...) Alvast bedankt!
Hoi Margarita, Je NAW gegevens worden gevraagd, je verzekerings gegevens. Jou medische voorgeschiedenis. Van je fam willen we weten of er suikerziekte,hoge bloeddruk, tuberculose voorkomt. Alleen van belang zijn jou ouders en jou broers en zussen. OOk willen we weten of alle kindjes gezond zijn geboren in jullie beide families en of dat er aangeboren afwijkingen zijn. Het is prettig voor de eerste controle je partner mee te nemen. Naast je bloeddruk,evt gewicht word er bloed afgenomen. Ook word er (afhankelijk van praktijk) een echo gemaakt. Gefelcitieerd. Imke
Hoi Immie, Bedankt voor je antwoord! Ik dacht dat er veel meer vragen zouden zijn... Ik ben gerustgesteld! Groetjes van M