Heeft iemand een goede tip voor mij. Ik ben op zoek naar een mooie zwangerschapskalender om op te hangen of neer te zetten, zodat iedereen precies kan zien hoever ik op dat moment ben en wat er op dat moment in mijn buik gebeurt. Lijkt mij een perfect kerstcadeautje voor mezelf. liefs Melanne
Zwangerschapskalender - Babyopkomst.nl Hoi, moet je hier even op kijken. Ik heb hem zelf ook besteld en hij hangt op het toilet, zodat ik bij ieder toilet bezoekje iets kan lezen. Bijna op iedere dag wordt iets beschreven over de baby wat er op dat moment allemaal gebeurd. Heel leuk! Succes, groetjes Kelly
Ik heb deze aan het begin vd zwangerschap gekregen: bol.com | Elke dag dichterbij de bevalling dagboek, Julie B. Carr | Nederlandse boeken... Een leuk klappertje waar je per dag kunt kijken wat er allemaal met je baby gebeurd en hoe het gaat met de ontwikkeling.
ook ik had de sta kalender van elke dag dichterbij... die is echt erg leuk! is echt voor elke dag wat beschreven en staat ook nog leuk in de huiskamer.
O wat leuk, ik heb die gelijk besteld bij bol.com. Helemaal geweldig. Dank je voor de tip. liefs Melanne