Mijn meisje zit al goed ingedaald, is het normaal dat ik amper nog kan rondlopen? Ik voel me net van porselein en ik voel echt de druk van de baby onderaan. Ik ben sneller moe en buiten adem. Komt dat door de indaling?
Sneller moe en buiten adem komt volgens mij niet door het indalen dus dat zou ik echt bespreken met je vk of ha. Maar dat je moeilijker gaat lopen bij indalen, dat klopt wel. Alsof er een bowlingbal tussen je benen hangt. Met 26 weken al goed ingedaald is vlot! Succes
hoi, mijn baby is ook aan t indalen. maar hoever daar zijn ze nog niet helemaal zeker van, ze denken dat de navelstreng om het hoofdje zit of dat de baby zijn handje naast zijn hoofd heeft. Niets ernstigs, gelukkig. maar het voelt flink vervelend, heb ook moeite met lopen voel steeds een druk tussen mijn benen en onder in mijn buik. Ik moet nog even volhouden. Myla
Mijn kleintje is ook bezig, en voel me idd net een waggelende eend hahaha Ik voel zijn hoofdje ook erg drukken van onder, ben soms echt bang dat hij eruit valt ofzo.
Oef dan ben ik niet alleen, ik ben echt bang dat ze eruit valt door de zwaartekracht Ik waggel echt als een eend.
haha ja was het maar zo makkelijk. Ook hier een kleintje die al redelijke tijd ingedaald is en lopen hou op ik waggelde al maar nu ben ik echt de eend der eenden zelfs de gyn zei het. Ik kan zelfs mijn benen niet meer bij elkaar doen. Ben net een boer zit dus de hele dag wijdbeens
Mijn ventje is ook al met 30 weken ingedaald, maar dat heeft niets geholpen in maagzuur of longen of zo hoor. Ze zeggen dat je dan tenminste boven meer ruimte hebt, maar ik heb heel veel maagzuur én ik kan niet meer rechtop zitten....... Dus ja, indalen is niet altijd even prettig Gelukkig duurt het niet meer zo lang, je bent al over de helft.......
ja, leuk is anders, maar de baby blijft nog wel even zitten. Als je 27 weken zwanger bent dan moet je nog al even zeg.
Kortademigheid lijkt me niks van het indalen, juist niet omdat ik denk dat de baby dan hoog zit en tegen je longen drukt. Ik las ergens dat je longinhoud met zo'n 25% afneemt tijdens zwangerschap wegens plaatsgebrek. Hier is de beeb ook aan het indalen en hoe hard ik ook heb geroepen dat ik niet, NIET ging waggelen: dames, ik waggel ook
@Sam, je bent al 27 weken, hoera! De tijd gaat snel he? Hier ook al vroeg ingedaald, geloof met een week of 26/27 al. Ik voel ook druk aan de onderkant, lijk wel een Donald Duck, zo waggel ik hahah.
ik kan dus sinds vandaag NIET meer lopen :S me bekken doen binnen en buiten kant zo n pijn en me liezen voelen alsof ze scheuren. iedereen heeft t over drukkend gevoel maar daar is t dus niet bij gebleven... me knieen trekken tijdens t lopen naar binnen als of ik ineens Xbenen heb.. Niet helemaal normaal lijkt me :S Morgen ff de verloskunde bellen dan maar
Ja langzaam gaat het vooruit he :-D Ik heb dat drukkende gevoel maar ook het gevoel alsof ik ga breken, echt iets raar. Vies gevoel!
hier ook een ingedaald kindje en ik wordt gek van de pijn in m'n kruis, om het zo maar te zeggen. meer ruimte heb ik bij mijn longen er niet van gekregen. ik dacht ook helemaal niet dat de uk al ingedaald was, dus schrok een beetje toen de vk zei van wel. het wordt dan ook een 'fors' kereltje. niet enorm, maar niet klein. zat vorige week geschat op 3120 gram, zwaarder dan het pasgeboren buurmeisje hahaha
Ik heb soms het idee als ik bv ga verzitten of omdraai, alsof er ineens een stop weeg schiet en ik leeg ga lopen (meer in de zin van urine). Zou dat ook kunnen zijn dat het komt omdat de kleine ingedaald is? Weet namelijk nog niet of het ingedaald is ja of nee. Ook laatste week een drukkend gevoel onderin. Als ik aan tafel zit voel ik bewegingetjes net boven me schaambot. En af en toe het gevoel alsof er met een vinger in mijn lies geprikt word.
dat hoeft niet perse van het indalen te komen. je baarmoeder groeit end rukt op je blaas. mijn uk lag bij 29 weken volledig dwars en ook ik voelde van alles in mijn kruis. hij kon natuurlijk wel met handjes en voetjes die kant op komen. maar het kan natuurlijk wel, alleen een echo zou daar echt iets over kunnen zeggen misschien dat je vk het de volgende keer al kan voelen?!
Die van mij is ook ingedaald zoals je het zo noemt eigenlijk ligt hij/zij altijd al met hoofdje beneden vanaf begin al,was bij de eerste ook zo ze gingen voelen of hij al ingedaald was maar eigenlijk zat t hoofdje vanaf het begin al onderin dus voor mij ook heel snel moeijlijk lopen enz uitgeput raken enzzz
Die kriebelende handjes, voelen jullie die ook? Vind t best wel grappig, alhoewel ik ook behoorlijke stompen krijg daarbeneden. Net alsof iemand in je kruis heeft geschopt!
bij mij is dr niets gekriebel helaas ze slaat vaak echt of t is net alsof dr iets gekrabt word in mn baarmoeder.. Meeste keren van dat ze wat doet. doet t zeer!