Mag je dit eisen van een man?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KnuffeltjeKnuf, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CindyBelgie

10 mrt 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat van die klap was figuurlijk, ik zou dat nooit doen, maar ik zou WEL enorm boos zijn. Ik begrijp nog altijd niet dat jullie hier zo licht overgaan. Alle mannen zullen inderdaad wel masturberen, maar ik hoop toch dat ze dat vooral doen in de periodes dat wij wat minder zin hebben. En dus NIET als we het om de twee dagen doen omwille van een kinderwens. Op die manier lijkt het alsof er ergens een monster binnenin elke man schuilt, dat alleen kan tegengehouden worden door elke dag een zaadlozing te krijgen... mannen kunnen heus wel een paar dagen zonder (mag ik hopen)!

2. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees hier veel te Vaak het woord ' seksbeest' enzo , als of er iets niet goed is met je als je het zelf doet. Ik vind het zelf ook af en toe fijn in mijn eentje, even voor mezelf, maar het is heus niet omdat ik 'het elke dag moet hebben' of zo. Ik denk het was gewoon even dikke pech dat het was toen je net je groene dagen had. Ik snap dat je niet zegt wanneer die dagen zijn, doe ik ook niet, maar misschien kun je een hint geven rondom de dagen, niet precies maar zo ongeveer? Heel veel sterkte in ieder geval, hoop dat jullie er uit komen.

Deel Deze Pagina