Goedemiddag iedereen, Ik had een vraagje. En weet nu even niet wat ik moet doen. Ik ben nu al 3 maanden gestopt met de pil. Heb dus een onregelmatige menstruatie. 30 april 2014 begon mijn menstruatie tot 4mei. Mijn meest vruchtbare dagen waren 28 mei en 29 mei dat heb ik bij gehouden met de ovulatie sticks van cleurblue. Ik heb onveilige gemeenschap gehad voor me vruchtbare dagen in me vruchtbare dagen en daarna niet meer. Mijn vraag is wanneer moet ik een test doen..?? Of wanneer zou me menstruatie moeten komen..?? Alvast bedankt Groetjess
als 28/29 mei je meest vruchtbare dagen waren dat is gemiddeld 14 dagen voor je weer ongi word. dan zou je 12 juni ongi moeten worden,dus dan kan je op 12 juni testen. Je eisprong is gemiddeld 14 dagen voor nod, maar bij de 1 is het 12 dagen en bij de ander 18 dagen, als je weet hoelang die fase ( luterale fase) is weet je wanneer je ongi moet worden, weet je dat niet zou ik de 14 dagen aanhouden
Hoi, Dank jullie wel voor het advies. Ik zal 12 juni een test doen of meschien is dan me menstruatie al begonnen. Ik had nog wel 1 dingetje ik heb nu al 3 dagen krampjes in me onderbuik..!! Heb dit anders nooit. Heeft iemand hier een verklaring voor...?? Alvast bedankt Groetjesss
je voelt vanalles als je zwanger wilt worden omdat je nu ook van alles wilt voelen .. maar als je idd zwanger bent gebeurt er ook van alles dus tjsa.. dat je wat voelt in je buik is niet raar.
Hoi, Nou nee voor de rest voel ik niks. Of wil ik voelen hihii. Maar dit zijn echte buikkrampen. En moet veeeel vaker plassen eerst 2 x op een dag en nu wel 6 x heb ik ook nooit gehad. Vind het allemaal beetje apart. Een test nu doen heeft dat zin...?? Want ik heb al een lange tijd onveilige gemeenschap. Ik heb al vanaf me laatste menstruatie rond 4 mei wel 6 x onveilige gemeenschap gehad. En in me vruchtbare dagen ook. Ben benieuwd Groetjes
Je zit net een dag of 5 na je eisprong, dus nee, nu testen is geldverspilling en heeft totaal geen zin. Kans is enorm groot dat de test negatief is en wat schiet je er dan mee op? Gewoon (on)geduldig afwachten tot volgende week en dan kun je voorzichtig een testje wagen. Succes!
Je weet dat je een eisprong nodig hebt om zwanger te worden toch? Dus dat je vlak na je menstruatie sex hebt gehad, is totaal niet van toepassing. Zaadjes leven niet wekenlang, hooguit maar een paar dagen en in uitzonderlijke gevallen een week. Je moet kijken naar je eisprong, want dat is het moment waarop je zwanger kunt worden en daar 14 dagen bij optellen voor je testdatum.
Hoi Ja dat weet ik, mijn vruchtbare dagen waren 28 en 29 mei en die dagen heb ik gemeenschap gehad. Groetjess