Veel afscheiding maakt me onzeker (8wkn zwanger).

Discussion in 'Zwangerschap' started by WmvSS, May 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

Apr 13, 2012
    1,160
    0
    0
    Den Haag
    He meiden, Ben vandaag 8 weken in verwachting. Heb in het verleden echt veel ellende gehad met zwangerschappen, heb 1 EUG gehad, onze dochter is met 23 weken geboren en daarna heb ik 2 miskramen gehad.

Deze zwangerschap gaat goed, geen bloed verlies gehad en ook voel ik mij "normaal" zwanger. Maar die afscheiding de hele dag, wordt er zo onzeker van, elke keer weer denk ik "let op nu ga ik afvegen en is het bloederig" ....................

Hebben jullie ook zoveel afscheiding? En wat zijn of waren jullie andere klachten/symptonen met 8 weken?

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ja heel bekend hoor meid!
    Ook ik (en meerdere hier) lopen regelmatig naar het toilet om te kijken of het een kleurtje heeft gekregen!
    Ook dit maakt mij onzeker maar zolang het gewoon wit is maak ik me niet druk!

Gefeliciteerd nog trouwens!

3. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

Nov 2, 2011
    1,055
    0
    0
    ik heb het al de hele zwangerschap door...soms voelt het zelfs alsof je bloed verliest...had het gisteren nog en ren dan meteen naar toilet maar elke keer is het gewoon afscheiding.....heb er ook met vk over gesproken maar het is heel normaal....ik zeg: verschoon gewoon wat vaker je ondergoed (inlegkruis ben ik geen voorstander van daardoor kan het gaan irriteren daar beneden )...oja en gefeliciteerd met je zwangerschap...probeer lekker te genieten....positief denken is heel goed voor je ongeboren baby!!

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

Feb 14, 2012
    3,494
    2
    38
    He meid,
    gefeliciteerd! En de duimen draaien hier dat deze beeb blijft plakken!

5. MissyG

MissyG Actief lid

Sep 4, 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas heb ik ook al mijn hele zwangerschap last van veel afscheiding! In het begin is het erg onzeker inderdaad. Je blijft denken dat het misschien toch bloed is. Maar gelukkig wordt de onzekerheid minder. Ik heb ook mijn hele zwangerschap lang elke dag minimaal twee keer een schone onderbroek aangetrokken (ben allergisch voor inlegkruisjes nl) Het is heel normaal dat je meer afscheiding verliest! Zie het ook als een positief teken.

Succes!!

6. manon88

manon88 Bekend lid

Nov 1, 2011
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allereerst gefeliciteerd!!

Hier ook nog steeds last van behoorlijk wat afscheiding.
    En ook hier gaan inlegkruisjes irriteren. Dus regelmatig een schone onderbroek aan. Die onzekerheid zal echt nog wel even blijven hoor, probeer er straks wel lekker van te gaan genieten!!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dankjewel meid,dat hoop ik ook!!

Share This Page