Kom er vandaag eigenlijk achter dat ik geen behoefte meer heb om te roken! Zou ik er toch helemaal vanaf zijn nu? Ik hoop t wel, ben inmiddels wel 10 kilo gegroeid. Maar zit ook al weer n maand thuis dus.. Moest ik ff kwijt, misschien weer n steuntje in de rug voor de meiden die t nog wél moeilijk hebben..
heel goed van je! Zal best moeilijk zijn in het begin, maar het is beter voor jezelf en je kindje! En 10 kilo valt nog mee toch? Ik ben inmiddels 12 kg gegroeid maar hoefde niet te stoppen met roken....
Hallo, Ik had gelijk een hele andere smaak aan mijn sigaret toen ik zwanger werd. Heb toen nog 2 maand door gerookt en met 14 weken zwangerschap maar gestopt. Ik dacht bij mijzelf het is gewoon te gek voor woorden dat ik gewoon nog een peuk op steek terwijl het gewoon niet meer smaakt. Dus gewoon helemaal gestopt. En moet zeggen het bevalt me goed alhoewel ik moet zeggen dat ik er af en toe vrezelijk veel trek heb in een sigaretje maar kan er wel van afblijven. Het is niet zo van ik heb nu zin in een sigaret dus pak me er ook eentje. Het is gewoon beter voor het kindje dat je niet meer rookt.
ik heb er thuis helemaal geen moeite mee om niet te roken, alleen op me werk ind ik het heel erg moeilijk en rook ik zo nu en dan ook nog wel is een sigaretje. maar heb daar zelf vrede mee.
goed hoor!ik ben ook meteen gestopt nadat ik wist dat ik zwanger was. maar op het moment dat ik het hoorde,had ik het liefst meteen een peukie opgestoken.nou wil ik niet meer rorken,maar ben wel op zoek naar iets vervangends.haha.groetjes mo
Hier precies hetzelfde, vind het nu zelfs stinken In het begin deed de geur me juist weer snakken naar een sigaret. Maar denk nu dat ik echt NOOIT meer ga beginnen! ben ook al ruim 10 kg zwaarder EN zit al ruim een maand thuis.....Dubbelgangers : : hahha
Ik ben ook namn positieve test gestopt met roken en ik moet zeggen dat ik er nog steeds wel aan denk en zelfs droom over sigaretten?!?! Natuurlijk negeer ik het, maar zou er wel eens helemaal 'vanaf' willen zijn Ik ben trouwens al meer dan 15 kg aangekomen
Ik had dit ook Judith, dat ik er zelfs over droomde. Maar werd dan wél met een 'bevredigend' gevoel wakker van.. He dat was lekker dat peukie. En nu geen dromen en geen behoefte meer..
lekker hoor! ik ben nu een half jaar gestopt en heb nog vaaaak zin om een sigaretje op te steken.... maar het gaat me prima af verder!
Ik ben eerst heel erg geminderd toen ik net zwanger was. Onze vk zei dat ze het fijn zou vinden als ik voor 20 weken kon stoppen (je ziet bij geboren kindjes geen verschil waarvan de moeder niet gerookt heeft of een moeder die voor de 20 weken gestopt is zei zij). Mocht dit niet lukken, veel minderen. Ik ben toen naar 5 sigaretjes op een dag gegaan. En in week 17of 18 waren ze op en heb ik geen nieuwe meer gekocht en ik heb het eigenlijk geen moment in de gaten gehad. Ik hoop dat dit na de bevalling zo blijft