Transavia en nuna pepp mee - tot aan de gate?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ientje, 18 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Wij gaan volgende maand vliegen en nemen dan de nuna pepp buggy mee.
    Deze is groter/zwaarder dan toegestaan tot aan de gate maar heeft iemand toevallig ervaring? Doen ze hier moeilijk over?
    Als het echt niet kan, gaat hij gewoon als ruimbagage mee natuurlijk, maar ik zou het toch wel prettig vinden bij bijv vertraging of als m'n zoontje moe is, om hem lekker in de buggy te kunnen zetten.

2. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Kan je niet op MP voor een simpele lichte buggy kijken voor de time being? Tis zo zonde.. En je loopt het risico dat er mee gegooid wordt plus tis niet echt de kleinste en handigste buggy om mee te nemen.

3. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Heb ik aan gedacht, en we kunnen evt ook een oude McLaren meenemen die bij m'n ouders staat. Maar daar zit geen zonnekap op en dat vind ik toch wel handig op een zonnig eiland ;). Plus dat ik de nuna echt zo lekker vind lopen!
    Het is dus wel een optie hoor, maar het liefst neem ik toch m'n nuna mee! :)
    Ik hoop dus toch stiekem nog op positieve ervaringen ;)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Hier ben ik dan wel niet met transavia geweest maar met corendon. Maar kon gewoon tot aan de gate en daar afgeven. had voor de Nuna ook die tas dus toen de buggy ter plekke ingepakt voor beschadigingen en handig dat dat was :D

Je kunt eventueel bellen om te vragen hoe het zit maar denk niet dat ze daar zo moeilijk over doen ;)

5. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meestal kan het wel want er gaan ook wel hele kinderwagens mee tot aan de gate. Maar het ligt wel een beetje aan degene die achter de balie zit bij het inchecken.

6. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wij mochten m vorig jaar niet meenemen helaas. Gelukkig hadden mijn ouders nog een mclaren in de auto liggen.
    Wij vlogen vanaf eindhoven met transavia, daar deden ze heel moeilijk.

Op terugreis werd de buggy zelfs gewoon op de bagageband gelegd, zodat we ons dochtertje van 2 en (ik 22 weken zwanger) het hele vliegveld over hebben moeten dragen inclusief alle hanbagage. Heel erg irritant.

Deel Deze Pagina