doen voorweeen ook zo pijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jaimy en remco, Oct 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaimy en remco

Jaimy en remco Bekend lid

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    haj meiden vraagje doen voorweeen ook zo,n pijn krijg dan zo pijn me onder rug als me buik hard wordt wil de hele dag slapen zo dat niet voel.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    bij mij doen voorweeen geen pijn, alleen wat krampachtig gevoel maar niet pijnlijk.

komen de voorweeen niet heel toevallig regelmatig? omdat je al een ander topic had geopend met dat je ontsluiting hebt en veel slijmverlies

hou het in de gaten.
    want het zou wel eens echte weeen kunnen zijn, en anders misschien indalingsweeen die schijnen ook best pittig te kunnen zijn.

bel anders de vk als je het niet vertrouwd!

3. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    lig nu op bed sinds gister avond eigenlijk best last van. en ze schommelen tussen de 5 en 10 Min. vanacht ook erg onrustig geslapen. wordt gek de pijn blijft inme rug hangen, this niet dat ik ze weg moet zugten.

4. Jaimy en remco

Mar 14, 2008
    588
    0
    0
    Bakker Bosman
    Rijswijk Zuid-Holland
    soms blijven ze nog iets langer weg.

5. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    mijn voorweeen doen aardig pijn ja... heb al drie keer de vk voor niks gebeld omdat ik toch echt dacht dat het begonnen was... En dit is mijn tweede dus ik weet wel degelijk hoe weeen voelen..
    maar als je het niet vertrouwd gewoon de vk/gyn bellen

6. mmooii

mmooii Actief lid

Aug 23, 2008
    269
    0
    0
    Mijn voorweeen doen ook altijd pijn en heb er echt wel last van hoor!
    Succes!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik heb enorme rugweeen gehad bij het indalen... niet leuk. En al een paar keer, want de dame bedenkt steeds weer dat ze toch maar weer omhoog gaat :( Lag maandag ingedaald en nu weet ik zeker (door het totale gebrek aan druk op mijn bekkenbodem en opnieuw weer de druk op m'n middenrif) dat ze weer omhoog is gaan liggen. Zucht...
    Maar kan me voorstellen dat voorweeen dus ook erg heftig zouden kunnen zijn.

Share This Page