Zwanger en Hormonen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bambi2011, 5 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambi2011

Bambi2011 Actief lid

12 dec 2011
    121
    0
    16
    NULL
    NULL
    "Arrggg ik kan geen enkele broek meer aan" (bekende kreet?)

Nou manlief en ik shoppen voor een nieuwe broek, eindelijk 1 gevonden die ik wel leuk vond en me lekker leek te zitten. Manlief op zijn allerliefst: "schat, weet je het zeker, zou je niet toch een maatje groter doen?"
    Nou ik natuurlijk door me dolle heen, wat denkt ie wel??:(
    Nouja na een hoop ruzie en chagerijnigheid toch maar die broek mee en koppig als ik ben, niet passen! (ruil hem wel weer)
    Blijkt thuis dat ie perfect zit en had echt zeker niet kleiner moeten wezen... ;)

Herkenbaar? Hoe ga jij soms met je hormonen om?

2. misa

misa Niet meer actief

Hihi... Sorry ik vind het wel grappig om te lezen! Ik herken de hormonen ook heel goed. Ik vind ze afschuwelijk ;) en heb het er ook wel eens over met mijn man. Hij is tot nu toe heel begripvol en probeert op zon moment te doen wat hij denkt dat het beste werkt voor mij.

Verder gewoon uitzitten...! Hopen dat ze je lichaam en geest snel weer even met rust laten!

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Haha ik ben nu 16 weken zwanger en heb al een enorme buik (ben ook heel klein, nog geen 159cm)..

Mijn man maakt er heel veel grapjes om die bij mij dus echt verkeerd vallen.

Raak er helemaal van over mijn toeren, zo bizar..

Kan er ook om huilen als hij iets zegt wat hij lief bedoelt..erg he..hormonen>

Deel Deze Pagina