wel komisch.

Discussie in 'De lounge' gestart door acire, 4 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. acire

acire Fanatiek lid

wij zijn in december verhuisd naar een huurhuis.
    de vorige bewoners hadden de trap bekleed 40 jaar geleden en toen wij er in kwamen zat heel de trap vol met lijmresten.
    wij vonden dat dat eraf gehaald moest worden, maar dan wel door hun.
    mijn moeder heeft het ook netjes achter moeten halen toen ze verhuizen ging.
    na een paar bezoeken van de opzichter hebben ze beloten dat de woningstichting ervoor zorgen ging.
    (de vorige bewoonster had er zelfs al voor betaald)
    ik moest alleen even bellen naar het 'bedrijf'
    het bedrijf wist nergens vanaf en wij hadden het niet op papier staan, dus ze deden ook niets.
    nou kregen we een paar weken geleden een brief dat het bedrijf ons voor een bepaalde datum zouden bellen voor een afspraak.
    wij weer afgewacht, maar een afspraak werd niet gemaakt.
    wij belden het bedrijf nog maar eens op, ze wisten weer van niets, maar ze zouden ons terugbellen als ze het uitgezocht hadden.
    we hoorden weer niets en ondertussen waren we er behoorlijk zat van.
    nu stonden vanochtend ineens 2 man aan de deur die de trap kwamen doen, ik wist van niets.
    maar goed, het werd gelukkig gedaan.
    Ik had verwacht dat ze met chemische troep werken gingen, dus bood ik aan weg te gaan met sascha, dat hoefde niet want ze zouden het er van af krabben :rolleyes:
    het bedrijf is een soort instelling voor mensen die nergens aan het werk komen, ze doen normaal gesproken klusjes als iets ophangen voor mensen die het zelf niet kunnen.
    Nu zijn ze net gaan lunchen en ik meteen even kijken hoe ver ze zijn.
    nou ik pieste zowat in mijn broek van het lachen. ze zitten met een raamkrabber van 80 cent de lijmresten van de trap te verwijderen.
    ze zijn met z'n tweeen 2,5 uur bezig geweest met dit stukje
    ik denk dat ik die kabouters maar vraag mee te helpen

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

àaahhhh ik vind het eiglk wel zielig voor ze dat ze met zo'n kleine krabber het moeten doen :oops:

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ahhh das wel zielig, maarja ze krijgen er wel voor betaald.. ik zou idd de kabouters maar even opbellen ;)

Hey-hooooo, hey-hoooo! :D

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Inderdaad, je schiet in de lach als je dat ziet. Die zijn zo nog wel een weekje bezig...
    Is toch eigenlijk niet normaal dat ze daar geen fatsoenlijke spullen voor hebben?

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Hahahahaha :)

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Arme mannen!

Ach, het houdt ze wel van de straat :)

7. acire

acire Fanatiek lid

het is ook wel een beetje zielig.
    maar nog meer komisch!
    ze wisten waar ze voor kwamen, dan kom je toch met goed gereedschap?

zucht.. 1 van de 2 is weer terug gekomen, hun baas wilde met iedereen aan een andere klus beginnen, hij had verwacht dat ze hier wel klaar zouden zijn..
    hij heeft iets beter gereedschap dit keer, maar hij moet nog steeds met de hand krabben.. de apparatuur die ze er normaal voor gebruiken zijn kapot

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind het sneu!
    Ik zou de mannen lekker naar hun kantoor sturen, en ze laten terugkomen (nieuwe afspraak) als ze de juiste apparatuur ervoor kunnen gebruiken!
    Minder leuk voor jou, maar beter voor hen! Ik vind dit gewoon slavenwerk!

9. madchen30

madchen30 Actief lid

18 mei 2008
    282
    0
    16
    ik ben het met bovenstaande eens

je hoeft het dan wel niet te betalen, maar dit slaat toch nergens op?

bovendien is het zo arbotechnisch ook wel vreemd met een krabbertje op je knienen een hele trap doen zo ben je toch dagen bezig?

10. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Belachelijk, dit moet met een brander en een krabber en dan is het al k**te werk! Dit kan echt niet hoor...
    Zou ze idd ook gewoon wegsturen en een nieuwe afspraak maken. Strax zit je er de hele week nog mee met die mannen..naja

11. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Haha, het is echt wel grappig als je ziet wat ze nog maar gedaan hebben. Gelukkig hoef je nergens voor te betalen, anders zou het een dure grap zijn.

Liefs Stephanie

12. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ahhh wat sneu.... Weet je wat goed werkt? Dik insmeren met terpentine, afdekken met alu folie en dan een nachtje in laten trekken. De volgende dag veeg je het er zo vanaf. Maar dan moet je dus wel ergens anders gaan slapen die nacht...

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    pff erg vind ik dit zeg!
    Ik werk in het praktijkonderwijs en helaas zijn er wel leerlingen die op dit soort bedrijven zijn aangewezen. De begeleiding ofwel de baas, is hierin zo belangrijk!
    Ik zou even een telefoontje doen. Al is het maar zodat die arme mensen niet weer hoeven te krabben...

14. acire

acire Fanatiek lid

nou, ik had hem natuurlijk wel gevraagd wanneer hij weer goede apparatuur zou hebben, zijn antwoord was over 3 dagen.
    toen heb ik gezegd dat hij beter volgende week terug kan komen en dat hij wel 'gek' leek dit allemaal met de hand schoon te maken.
    Maar hij wilde niet en zei dat alles wat hij nu kon doen mooi meegenomen is.
    toen ben ik zelf weg gegaan en ben net thuis. hij is natuurlijk al weg.

ik zie wel wanneer hij weer komt.

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha oh my god. Je moest al zolang wachten dan konden ze toch beter als het goede apparatuur er is pas beginnen? dan konden die paar dagen er ook wel bij denk ik. Nu heb je ze wel lang over de vloer vind je dat niet vervelend?

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik vind het eigenlijk ook wel sneu. Die mannen hebben er waarschijnlijk ook een hekel aan, maar ook geen keus denk ik. Ze zullen wel moeten. Maar arbotechnisch is het vast niet helemaal volgens de regels.

17. acire

acire Fanatiek lid

nou leuk is het niet, daarom ben ik ook even weg gegaan.

misschien dat ze maandag pas terug komen wanneer ze hun apparatuur weer hebben.
    ik hoop het, want dit schiet niet op.
    er is een nog geen halve trede gedaan

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Inderdaad hopen dat ze pas terug komen als ze de goede apparatuur hebben. Dit is echt vervelend voor hun en voor jou.

19. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

nee dat schiet echt niet op nee. Erg vervelend zo. Hopelijk hebben ze snel het materiaal. Maar hebben ze iet gezegd wanneer ze weer komen dan?

20. acire

acire Fanatiek lid

misschien dat ik morgen wel even bel naar die baas, want ondanks dat ik het erg grappig vond is het wel triest

Deel Deze Pagina