Ik word echt gek van dit weer! Fiets de hele dag heen en weer van en naar school, naar sport, naar vriendjes en clubjes en wandel 3x per dag met de hond. Ik heb een merkloze regenjas van de buitensportwinkel: lekkende naden en ik zweet me het ongans erin. Ik had ook nog een Agu: ook niet waterdicht! Ik zoek een regenjas die gevoerd is, waterdicht en ademend. Mag wat kosten.
ik zou als ik jou was bij de anwb winkel kijken, daar hebben ze vaak echt goede jassen die regen en winddicht zijn...human nature heet t geloof ik?
Happy rainy days. Online te bestellen Supergoede ademende regenjas die er ook nog goed uitziet. Je hebt ze in verschillende lengtes en winter/zomer variant Broeken kun je evt los bijkopen
Houd er wel rekening mee dat zelfs met een ademende jas, je ben zweten nog steeds klam kan worden. Door de hoge luchtvochtigheid buiten bij regen, kan het zweet moeilijk verdampen.
Ik wil er ook het liefst een dunne fleece onder ivm koude klamme mouwen/armen. De tip van de ANWB vind ik super! Ik pas namelijk graag een regenjas, omdat veel regenjassen die over de billen vallen te strak zijn om mee te fietsen. Ik ga er morgen meteen langs, bedankt!
Ik heb er een van bon prix, die ik nu natuurlijk niet op de site kan terug vinden. Was niet duur en is erg fijn.
Mijn oudste kinderen hebben een regenpak van agu. Met poray 5000, die zijn ademend. Ze houden zich goed en ze komen na 20 km nog steeds nagenoeg droog thuis. Maar dat zijn niet de mooiste om te zien. Als je een hippere jas wil weet ik niet of agu dat ook heeft met poray 500. En het is inderdaad beroerd weer!!