Mag je je haren verven tijdens de zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ElisabethMather, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

2. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ja hoor geen probleem. Zelf ga ik naar een kapsalon waar ze producten van Aveda gebruiken, dat zijn milde haarproducten.

Mijn oudste zus is kapster en een goede vriendin ook. Die hadden het echt wel gezegd als ze het zouden afraden.

3. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt kiezen voor een spoeling ipv verf, volgens de kapper is dit veilig. Ik heb vandaag zelf highlights bij laten werken, dit komt verder niet in contact met je hoofdhuid en er zit geen stinkende ammoniak in. Het i super goed gelukt en ik ben er dat ook weer helemaal blij mee. Ik weet niet hoe het zit met zelf doe verf voor thuis

4. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Ik kom bij een kapper waarbij ze twee soorten verf hebben. Tegenwoordig gebruiken ze bij mij een verf die en beter pakt en veel minder schadelijke stoffen bevat omdat ze geen grijsdekking hoeven geven. Ik heb er de laatste keer niet bij stil gestaan dat het schadelijk kon zijn, wist toen net drie dagen dat ik zwanger was

5. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook gewoon mijn haar geverfd afgelopen week (zie onderschrift)
    Ik had voor de zekerheid wel een verf zónder ammoniak (die geur is altijd zo overheersend sterk!) van Syoss was dat.
    Én de kleur heeft nog goed gepakt ook :) Me happy!! :)

6. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gelezen dat er te weinig over bekend is en het rivm het daarom afraadt. Ik ga mijn vk morgen nog ff vragen.

7. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

17 feb 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij is er ook weinig over bekend en vaak voor 12 weken raden ze het soms af. Ik wacht wel effe...

Deel Deze Pagina