Morgen gaan we lat ik en de kinderen oud en nieuw vieren in Den haag. Alles op zich prima maar we hebben hier al vaker problemen over gehad en ik weiger om weer een oud en nieuw zonder mijn kinderen door te brengen. De kinderen verheugen zich op oud en nieuw vieren bij hun tante( vaders kant) Dus kan moeilijk zeggen we blijven thuis bij de oudste is het helemaal traditie geworden. Voor ik mijn jongste kreeg ging hij al vaak met zijn vader oud en nieuw daar vieren en vierde ik het om het jaar alleen zonder zoon. Nu dochter bijna vier en nu al weer vier jaar strijd hier om Ik ga morgen mee. Nu het punt ik moet daar slapen. En daar zie ik toch zo tegen op. Hou er niet van om ergens anders te gaan slapen in de huiskamer ect ect. Geen privé. Mensen zelf zijn super vriendelijk hoor schoonzus.zwager maar ik kan me daar niet zo goed terug trekken en ik slaap gewoon liever wat privé. Het liefst ga ik met de kinderen rond 0.1.30 met de auto terug naar huis ik heb geen rijbewijs dus ben afhankelijk van lat die ons dan terug brengt. En een taxi terug van af Den haag Delft vind ik een beetje te duur. Dus ik wil wel gaan maar liever terug naar huis. Maar we komen er niet echt uit ik ga dus morgen mee en neem wel een extra slaap pilletje maar ( niet met plezier). Ik zou alleen thuis kunnen blijven maar daar voel ik helemaal niks voor om oud en nieuw zonder mijn kinderen te vieren. Dus vandaar mijn zin de moeilijke ik. Wat zouden jullie doen? Lat vorig jaar zijn we wel terug gegaan met de auto. maar ik voelde me dan ook bezwaard omdat hij liever bleef slapen en hij op het drinken moest letten. Diep van binnen wil ik ook liever thuis blijven maar dan zit ik zonder de kinderen. Natuurlijk kan ik ze thuis houden maar ze kijken er al naar uit! Advies?
Eerlijke mening? Gewoon een nachtje doorbijten, de dag erna ben je weer thuis en kun je weer in eigen bed liggen.
Is er een nachttrein of -bus naar huis? Dan vier je lekker oud&nieuw met familie en ga je daarna in je eentje naar huis. Kun je toch zeggen dat je bij een ander niet goed slaapt?
Ja zo denk ik ook daarom ga ik mee. Maar na zo veel uur met veel mensen heb ik vaak behoefte om de rust terug te vinden het word dan te druk. Voor mij. Daarom ook die moeilijke ik. Ik zou me er over heen moeten kunnen zetten toch? Vorig jaar was ook het plan om te blijven maar uit eindelijk zijn we wel naar huis gegaan. Maar lat is het er eigenlijk niet mee eens en ik moet niet zo zeuren. Daar in heeft hij gelijk. Pff.
Met de jaarwisseling rijden er sowieso geen treinen meer na een uur of 8. TS, ik slaap ook het liefst in mn eigen bedje maar zou nu gewoon even doorbijten. Of je moet een taxi nemen maar dat is inderdaad behoorlijk duur.
Na mijn verhaal gelezen te hebben, Ik zelf ben ik tot het besluit gekomen dat ik gewoon morgen op mijn tanden moet bijten. En het naast mij neer moet leggen en het over mij heen moet laten komen. Hoe moeilijk ik het ook vind. Bedankt voor het lezen en kon even mijn ei kwijt en logisch nadenken haha. Idd die moeilijke ik
ik ga morgen naar een feest met mijn vriend, en zoontjelief viert dus oud & nieuw bij oma. heel moeilijk voor mij want ik wil heel graag met ons zoontje zijn maar mijn vriend wil al heel lang met mij naar een feest! dus ik ga ook even doorbijten, zoontjelief zal vast opkijken van het vuurwerk (als hij er wakker van wordt) maar hij heeft nog geen idee dat het oud & nieuw is.. volgend jaar weer met het gezinnetje compleet
Ach meid.. Ik snap je hoor! Hou ook niet van logeren.. Maar ik doe morgen met je mee en steun je op afstand Hou van m'n eigen bed
Ik hou er ook niet van, doe het morgen ook. Maar ik heb makkelijk praten want heb afgesproken met moeder dat ik lekker bijtijds naar bed mag succes knap, ik kan me voorstellen dat je het te druk vind hoor, ik wordt nl ook compleet gestoord van drukte om me heen. Maar je doet t voor je kinderen en het is maar een nachtje...
Ach knap, ik snap je hoor! ik slaap ook het liefst in mijn eigen nestje! Nu zou ik toch doorzetten, wat je zelf al zegt...misschien valt het wel reuze mee. Fijne jaarwisseling!
Hmja, 'het is maar voor een nachtje', maar ik zou het niet doen. Ik slaap ook het liefst thuis, zeker na zo'n avond. In ons geval betekent dat dat we rond een uur of 3 's nachts nog een uur naar huis moeten rijden, maar dat heb ik echt veel liever dan dat ik ergens anders de nacht doorbreng (en niet eens omdat ik er geen privacy heb, bij m'n moeder kunnen we een eigen kamer krijgen).. Jammer dat je er niet uit kunt komen met anderen Sterkte dan maar voor morgen..
Het lijkt mij ook lastig hoor dus ik snap het wel ! Ik heb na een drukke avond echt de behoefte alles rustig af te sluiten , even rustig over alles na te denken en alles een plaatsje te geven enzo . Is niet alleen maar behoefte maar heb dat ook echt nodig . Inderdaad even doorbijten , maar leuk is anders natuurlijk . Sterkte !! En alsnog een fijne avond .
En kan je niet bij de kids op de kamer slapen of zo. Dat je niet in de huiskamer hoeft te liggen. Want dat lijkt me eigenlijk het meest vervelende van alles. Als je in een slaapkamer kan liggen, dan voelt dat denk ik toch alweer anders. Goed van je dat je dit nachtje toch gaat. Misschien kan je met je vriend afspreken dat jullie om en om doen. Ene jaar logeren, andere naar huis.
Ik hou ook helemaal niet van logeren. Ben het liefste thuis. Kan er dus ook tegen op zien, maar achteraf valt het vaak wel weer mee. Heb ik me voor niets druk gemaakt.
nee kunnen niet in een andere kamer slapen.er is nog een gezin. met kinderen dus twee gezinnen in huiskamer. plus hun eigen gezin. kinderen van mij ook daar tussen. helaas het is niet anders... en echt drinken nee. en moet er toch nuchter blijven. ik dus hihi. neem wel iets maar na een.glas ben ik al teut hihi. bedankt voor het begrip in elk geval. en heel misschien heb ik lat gisten avond nog kunnen bewerken. er is een sprankelende hoop. fijne avond allemaal.
Dat zijn wel erg veel mensen in een woonkamer ! Zou me ook niet op me gemak voelen !! Sterkte ! En hopelijk wordt het toch nog een leuke avond .