hier geen vuurwerk. heb volgens mij nog sterretjes van vorig jaar liggen (kunnen die nog?) en dacht ook nog paar knalerwtjes. maar wij doen niet aan vuurwerk. vind het weggegooid geld(vorig jaar kreeg zoonlief een 'kinderpakket' van zn oma) en de hond is er als de dood voor. die heeft al 4dagen niks meer op t uitlaatveld gedaan en zit nu als een malle te trillen in haar mand
Vuurwerkbril op, arm gestrekt en we houden het eerst samen vast. Als ze voorzichtig is, weet hoe het moet en dat ook goed doet, dan mag ze ze zelf vasthouden. Maar we staan er wel naast en houden het goed in de gaten. Vorig jaar ging dat prima, ze was toen 4. Ze is zelf dan ook wel heel voorzichtig. Ik heb mezelf eens flink gebrand aan een sterretje wat net uit was, pakte ik net het verkeerde stukje vast. Ik heb nog wekenlang een brandmerk gehad. Dus dat vind ik het gevaarlijkste van sterretjes.
Zolang ze nog steeds de neiging heeft nieuwe dingen even te proeven doen we het maar niet Maar eigenlijk is het ook gewoon de bedoeling dat ze blijft slapen
Nee hier niet. Is met ons mannetje nog niet verantwoord en ik heb mezelf ooit enorm verbrand aan die dingen, dus blijf er liever van weg
hier ook niet hoor , ze mag niet eens buiten staan van mij waar vuurwerk in de buurt is, dus laat staan zelf een sterretje vasthouden
Ik denk dat ik mijn dochter straf als ik haar een sterretje zou geven haha Ze wil wel graag vannacht naar het vuurwerk kijken maar ze wil niet naar buiten, eigenlijk vandaag de hele dag niet..... Ze schrikt zo van de knallen dat ze er van moet huilen... Normaal ook als ze schrikt hoor, van een toeterende auto springt ze een halve meter de lucht in en begint ze te huilen. Ik denk dat we haar geen plezier doen en als dat wel zo was dan alleen samen met een van ons en veiligheidsbril op.
als het aan mij ligt raken ze de eerste 10jaar nog geen vuurwerk aan, maar dat is nog een flink discussiepunt hier Net als straks wel/niet naar buiten maar ik ga winnen: ze blijven BINNEN! net als ik
Nee. Knalerwten gooien en partypoppers laten knallen, samen met mama. Sterretjes zetten wij in de grond...
Ja natuurlijk wel! Luna vindt ze geweldig. Ze krijgt alleen niet die kleintjes. Dus met de hele lange sterretjes gewoon in de tuin hihi Knalerwten waren ook een groot succes!
Ze mocht niet maar ze durfde ook niet gelukkig. Schoonzus zei het nog van kom Anouk, gaan we sterretjes aansteken... Gelukkig wou ze niet want had geen zin in een conflict.