Nee, die ligt al heerlijk te slapen. Papa is al onderweg naar de kroeg en mama gaat zo op de bank met iets lekkers en de hele avond Netflix!! Geen voetbal voor mij!
Nee lekker naar bed morgen een drukke dag hier, papa jarig dus dan heb ik graag een gezellig mannetje, daarnaast vind hij het 1 helft boeiend en dan duurt het te lang en gaat klieren dus gewoon lekker op tijd naar bed,
Nee hoor echt niet, beide al lekker op bed ( 5,5 en 2 jaar) De oudste zei zelf al, mama ik kijk het morgen wel terug
Als ze het echt heel leuk zou vinden wel hoor geen problemen mee. Maar dat vinden ze niet dus gaan ze straks naar bed. Maar het is hier vakantie en dus zullen ze de komende weken wel vaker later als 21.00 naar bed gaan , heb met vakanties geen vaste bedtijd. moe is moe en niet moe is niet moe, dat bepalen wij dan wel of ze moe zijn want als we het aan de oudste vragen is hij nooit moe. de jongste wel, die gaat gewoon naar bed als ze moe is.
Die kleine van 3 ligt er al in. Oudste 3 zijn al pubers. Dochters gaan naar een feestje (waar voetbal wordt gekeken) en zoon gaat bij een vriendje logeren (waar ook voetbal wordt gekeken haha).
Onze zoon vroeg of hij mocht kijken. Hij ligt nu op bed, en we maken hem voor het voetbal wakker. Hoe lang hij kijkt dat zien we wel. het is hier toch al vakantie, dus vandaag maken we een uitzondering. Gaan we straks ook nog vleermuizen kijken, dat wilde hij namelijk ook nog eens graag! Dus twee vliegen in 1 klap!
Mijn zoon vindt het fantastisch en mag deze wedstrijd(omdat eht in het weekend valt) kijken. HIj ligt nu wel al te slapen en maken hem straks wakker. Mijn dochter maken we niet wakker. Ik denk dat ik het zelf ook niet red tot dat tijdstip trouwens!
Leuk he? Hier dus ook een fanatieke voetbalspeler en kijker van bijna 6! En wat is nou leuker als herinnering om "midden in de nacht" het nederlands elftal te mogen kijken met chips en prik
Nee op deze leeftijd (bijna 2) nog niet. De wedstrijden die om 18.00 begonnen heeft hij wel afgezien. Zodra hij maar iets van voetbal op tv ziet roept hij gelijk goal,goal, goal!!!!!
Wij zijn lekker in de efteling en gaan dalijk wel even kijken haha, geen idee hoe laat we naar huis gaan. Maar als we thuis waren hadden ze lekker naar bed gegaan al hadden ze mss even met papa naar de buren mee gemogen omdat ze dat andere keren erg leuk vonden.
Ik ben blij dat ik eindelijk een wedstrijd zonder kind kan kijken. Ml is aan het werk, dus tv en bank voor mij alleen 😃
Mijn dochter van 6 had het zeker wel gemogen, ze is een groot voetbalfanaat maar helaas is ze niet in orde en moe dus ze ligt al te slapen. Die van 4 die gaat dat niet redden en geeft er ook niet zoveel om.