Mag je kind het NL elftal kijken vanavond?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 5 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Echt niet, het is maar voetbal.. wij kijken zelf niet eens. Trouwens zoon slaapt nu al lekker.

2. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Nee hoor absoluut niet, hij is 3,5 en het is maar voetbal

3. sjak

sjak Niet meer actief

Nee, die ligt al heerlijk te slapen. Papa is al onderweg naar de kroeg en mama gaat zo op de bank met iets lekkers en de hele avond Netflix!!

Geen voetbal voor mij! :)

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.660
    1.419
    113
    Nee lekker naar bed morgen een drukke dag hier, papa jarig dus dan heb ik graag een gezellig mannetje, daarnaast vind hij het 1 helft boeiend en dan duurt het te lang en gaat klieren dus gewoon lekker op tijd naar bed,

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Nee hoor red ie toch niet, hij ligt nu al lekker in bed.

6. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Ze liggen hier heerlijk te slapen... nog veel te klein voor!

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Je bent bevallen! Gefeliciteerd! Wat leuk, nu ook een meisje erbij!

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nee hoor echt niet, beide al lekker op bed ( 5,5 en 2 jaar) De oudste zei zelf al, mama ik kijk het morgen wel terug

9. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als ze het echt heel leuk zou vinden wel hoor geen problemen mee. Maar dat vinden ze niet dus gaan ze straks naar bed.
    Maar het is hier vakantie en dus zullen ze de komende weken wel vaker later als 21.00 naar bed gaan , heb met vakanties geen vaste bedtijd. moe is moe en niet moe is niet moe, dat bepalen wij dan wel of ze moe zijn want als we het aan de oudste vragen is hij nooit moe. de jongste wel, die gaat gewoon naar bed als ze moe is.

10. mumija

mumija Niet meer actief

Die kleine van 3 ligt er al in.
    Oudste 3 zijn al pubers. Dochters gaan naar een feestje (waar voetbal wordt gekeken) en zoon gaat bij een vriendje logeren (waar ook voetbal wordt gekeken haha).

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Nee zeker niet, liggen al lang in bed!

12. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Onze zoon vroeg of hij mocht kijken. Hij ligt nu op bed, en we maken hem voor het voetbal wakker. Hoe lang hij kijkt dat zien we wel.
    het is hier toch al vakantie, dus vandaag maken we een uitzondering.

Gaan we straks ook nog vleermuizen kijken, dat wilde hij namelijk ook nog eens graag! Dus twee vliegen in 1 klap!

13. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn zoon vindt het fantastisch en mag deze wedstrijd(omdat eht in het weekend valt) kijken.
    HIj ligt nu wel al te slapen en maken hem straks wakker.
    Mijn dochter maken we niet wakker.
    Ik denk dat ik het zelf ook niet red tot dat tijdstip trouwens!;)

14. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Leuk he? Hier dus ook een fanatieke voetbalspeler en kijker van bijna 6! En wat is nou leuker als herinnering om "midden in de nacht" het nederlands elftal te mogen kijken met chips en prik :)

15. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.522
    3.770
    113
    Nee, zeker niet, ze zijn te moe.

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Nee... Ik ben er voor vandaag even klaar mee :)

17. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Nee op deze leeftijd (bijna 2) nog niet. De wedstrijden die om 18.00 begonnen heeft hij wel afgezien. Zodra hij maar iets van voetbal op tv ziet roept hij gelijk goal,goal, goal!!!!!

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij zijn lekker in de efteling en gaan dalijk wel even kijken haha, geen idee hoe laat we naar huis gaan. Maar als we thuis waren hadden ze lekker naar bed gegaan al hadden ze mss even met papa naar de buren mee gemogen omdat ze dat andere keren erg leuk vonden.

19. bijo

bijo Lid

6 feb 2014
    28
    0
    1
    Ik ben blij dat ik eindelijk een wedstrijd zonder kind kan kijken. Ml is aan het werk, dus tv en bank voor mij alleen 😃

20. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Mijn dochter van 6 had het zeker wel gemogen, ze is een groot voetbalfanaat maar helaas is ze niet in orde en moe dus ze ligt al te slapen. Die van 4 die gaat dat niet redden en geeft er ook niet zoveel om.

Deel Deze Pagina