Ja hoor.. Kipfilet is eerst bereid en verwarmd voordat het verpakt werd. Het is niet zo dat je de kip rauw gaat eten. eet smakelijk!
Nee! niets wat je direct kunt eten is van rauwe kip gemaakt! das namelijk ten aller tijde gevaarlijk.. zwanger of niet enige wat mensen eigenlijk zonder gevaar rauw kunnen eten is rundvlees. de rest is eigenlijk altijd bewerkt..
Rundvlees mag je ook niet rauw eten als je zwanger bent. In alles wat rauw is, kan de listeria-bacterie zitten. Mayaa Ik zie dat je heel veel topic's opent met zulke vragen. Gewoon logisch nadenken. Als het rauw is, mag het niet. Anders wel. Niet te hysterisch gaan doen en bij alles wat je in je mond stopt, gaan nadenken. Want dan blijf je bezig...
tuurlijk mag dat als het rauw in de verpakking was gegaan dan was het ook niet zo lang houdbaar...dus lekker smikkelen
Owww ik denk er echt nooit zo overna... Ik luister naar mijn gevoel. En je kunt zelf toch wel een beetje oordelen of iets rauw is of niet?? Kip is nooit rauw, veel te gevaarlijk!!!
vorige week had je ook al een topic geopend of je rookworst mag, misschien is het handig voor je om eens naar deze site te kijken.. Hier staat alles op wat je wel en niet mag.. Heel veel plezier en succes met de zwangerschap! Voeding tijdens de zwangerschap - Zwanger - Thema - Gezondheidsplein.nl