Na onze mk gisteren probeer ik weer optimitisch te denken aan de volgende zw. Hoe gauw waren jullie weer zwanger na jullie mk? Groetjes Liesje
Hier ben ik ook wel benieuwd naar! (hoop doet leven) @liesje; sterkte met het verlies. . .hoop dat je gauw weer op een roze wolk mag komen meid!
Ik heb in juli 2005 een miskraam gehad (vruchtje was met 5 weken gestopt met groeien, kwamen we met een echo met 11 weken achter en met 12 weken kreeg ik de miskraam). In oktober 2005 mijn laatste menstruatie gehad (al wist ik toen natuurlijk nog niet dat dit de laatste zou zijn) en op 24 november 2005 een positieve test. Op 13 december 2005 een echo met 7 weken zwangerschap wat ons een kindje van 10,1 mm en een kloppend hartje liet zien. Hopelijk worden jullie hier wat positiver gestemd door. Groetjes Anita
Na mijn 1e miskraam was ik de opvolgende maand weer zwanger. Na mijn 2e miskraam wilde ik even rust en was ik 4 maanden later weer zwanger.
he meid heel veel sterkte met het verlies. ik was de derde cyclus na mijn miskraam weer zwanger. liefs jane
ik bij de eerste 2 miskramen na een jaar pas weer en na de derde 9 maanden later. Maar ja bij ons ging zwanger worden al moeilijk (waarom weet niemand, maar goed) Dus tja kan alle kanten op denk ik.
ik was in de 6e ronde weer zwanger na me curetage. wel had ik een cycles van 35 tot 61 dg dus het leek veel langer te duren.
Na m'n eerste miskraam was ik 2 maanden later weer zwange en na m'n 2de miskraam 6weken later Het beste is om eerst je ongesteldheid af te wachten. Dat is beter en anders kunnen ze moeilijk uitrekenen hoever je bent.
Ik denk dat het niets met je mk te maken heeft wanneer je weer zwanger word maar je gewoon geluk moet hebben. de eerste keer werd ik zwanger na 3 rondes en de 2de keer na mijn miskraam/curretage ook na 3 rondes.
5 weken na mijn mk kwamen de duiveltjes en 4 weken erna weer. zoals je nu kan zien ben ik weer zwanger en gaat alles goed.kloppend hartje heb ik met een echo gezien en zo af en toe luister k met een dopler doe rustig aan en wie weet...
dus er is nog hoop voor mij ik heb sinds gisteren het gevoel dat ik in een leeg gat ben gevallen door de mk
Tuurlijk is er nog hoop voor je. 1 op de 10 krijgt een miskraam. Neem lekker de tijd om het te verwerken en goed over praten.
ja 1 op de 10 en dan ben ik natuurlijk zo egoistisch dat ik denk waarom ben ik die ene? maar dat zal elke meid hier wel denken wie dat ook gebeurt.... mijn vriend is echter bang om er gelijk weer voor te gaan omdat hij bang is dat het schadelijk is voor het 'nieuwe' kindje dat kan toch geen kwaad?
Sja dat dacht ik ook hoor. Was 1ste x van 2ling en allebei mochten ze niet komen. Toen er na weer 1.. dan schrik je toch wel even. Nee kan totaal geen kwaad.