tsja ik zou alles van te voren eerst koken of bakken,,,liever nog steriliseren, dan weet je zeker dat je niks verkeerds binnen krijgt. Maar wat nou als je op de fiets zit en er plots een vliegje naar binnen vliegt. Das niet gebakken enz van te voren,,,,,,, 112 en maag leeg pompen! Hoe komen we er toch steeds op. De laatste 2 weken verschijnen alleen maar berichtje mag je dit mag je dat. Ik snap wel dat sommige dingen niet mogen. Dat vertelt de verlos je en dat kun je lezen op voedingscentrum.nl en in boeken maar gewoon de standaard dingen,,,, we zijn zwanger laten we ervan genieten en niet om iedere scheet druk gaan zitten maken of t wel zou mogen Enjoy pregnancy,,,,het duurt al zo kort
Hahahahahah, hoe sommige van jullie je antwoord omschrijven... ik vind het wel geinig... inderdaad, kom op, zeg... we zijn niet ziek als we zwanger zijn...! Geniet ervan.... ik heb zelfs 1 keertje filet americain gegeten... foei foei foei! De eerste paar dagen dat ik zwanger was wist ik het nog niet eens toen heb ik Carpacio gegeten, gerookt en gedronken... en mijn ventje is al ruim 9 maanden en er is HELEMAAL niks mis mee..... Dus..... je kunt ook TE zijn... hmmm...lasagne, wel erg lekker, hoor! Gewoon eten, dus! Gr. Niki
Ik zou net aan een zelfde dergelijk berichtje beginnen.. het siert de zwangere mensch dat ze zo met heur lijf en baby bezig is, maar om nou bij elke hap stil te blijven staan of het wel mag.. zwanger zijn is nog altijd een natuurlijk proces, laten we dat vooral niet vergeten! Ik heb bij al mijn zwangerschappen (dus ook de eerste) nooit één seconde stilgestaan of ik iets wel of niet mag. Op het normale standaard lijstje (filet americán, rauwmelkse kazen enzovoort) na dan. Of maakt me dat gewoon een slechte moeder.... Oh ja! Filet Americán heb ik ook wel eens gegeten.. shame on me! Carpaccio ook 1x, schiet me opeens te binnen....
Meiden ik kan me alleen maar aansluiten bij de laatste antwoorden. Ik heb ook al gewoon een paar keer een tartaartje op.En schaam me er echt niet voor. Laten we gezellig zwanger zijn het is geen straf.En strafkamp dat je niks meer mag.Laten we er van genieten.En als je iets niet vertrouwd het voedingscentrum effe raadplegen.