kerst shoppen :-)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cygnet2, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Er moeten kerstinkopen worden gedaan en dat betekent vandaag zoeken naar goeie plekken om te voeden. En dat lukt... vanochtend bij Tiffany & Co op de bank! En as we speak in De Bijenkorf. Gezellig shoppen zo met mijn kleine mannetje!

2. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Mhhh...ik voel een vlaagje jaloezie,het voelt als vreselijk lang geleden;)
    Gezellig met ukje op pad en dan lekker een slokje..
    Ze worden zooo snel groot! :)))

Superleuk, geniet er van!

3. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Heerlijk!

Ik zat laatst prinses heerlijk bij de la place voor de openhaard. Was een zen momentje.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Heerlijk! Enjoy!

5. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lol wat grappig, zo verschillend! Ik hou al niet van shoppen en ook al niet van bv in het openbaar haha ;)
    Ik doe het wel hoor, laat me niet tegenhouden om te gaan. Voed vaak in de auto en pas zelfs in het zwembad. Honger is honger, maar mijn hobby is het zeker niet en zal dat ook niet gaan missen haha!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Oh, fijn! Hier is het er nog niet van gekomen, maar als ik ga shoppen neem ik hem ook mee hoor, voeden kan overal ;)

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik kan er op de goede momenten ook wel erg van genieten. Helemaal als je echt goed kan zitten. Van de zomer heerlijk op een terrasje gezeten. Dat was zalig!

8. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Oh ik herken het gevoel van jaloezie......hier is nr 3 de laatste en het is dus ook echt gebeurd met de bv nu. Gisteren naar het audiologisch centrum en toe pakte ik een flesje in voor zoon.......zucht de vorige keer dat we er waren dronk hij gezellig bij mij terwijl zij onderzocht werd. Kleine manneke wordt groot. Geniet van het voeden zolang het kan!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Shoppen is ook mijn hobby niet en voeden eerder iets wat moet dan hoi hoi wat fijn...maar makkelijk is het wel.

10. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Die van mij kan echt niet ergens anders drinken. Is veel te afgeleid. Thuis ook altijd in de stoel op zijn kamertje. Al vanaf het begin zo. Dus tussendoor maar snel naar de winkel als hij slaapt en papa thuis is.

Deel Deze Pagina