ik heb sinds gisteren dat er vocht uit mn tepels komt..plakt ook n beetje. wie heeft t ook en waneer komt r dan melk en klopt dat al bij de 20ste week?.
bij mijn dochtertje had ik al lekkende borsten vanaf week 18 en bij deze komt er alleen wat uit als ik der in knijp
Bij m'n 1e zwangerschap al na 14 weken en deze zwangerschap na een week of 20 als ik er in kneep, maar inmiddels stroomt het er aardig uit! Bij de 1e zwangrschap schrok ik er gewoon van zo vroeg!
ja ik had het ook rond de 20ste week.. Niet veel, maar wel wat productie...Verschilt erg per persoon.
ik weet het niet, maar als ik dat zo lees kan het dus. ik heb nog nergens last van en bij mijn vorige 2 zwangerschappen begonnen het pas na de 34ste week
ik ben bijna 34 weken ver en hier nog steeds niet. Maar blijkbaar heeft niet iedereen dit en het zou geen invloed hebben op het feit of je al dan niet borstvoeding zal kunnen geven.
okeoke dus het is erg verschillen dnou bij mij komt r aardig wat voorvocht uit als we t zo even kunnen noemen hihi
ik ben zwanger van de eerste en had na 1 nacht slapen was bij de 17e week er 1x last van, toen was goed nat, maar daarna is zo af en toe dat er nog wat uit komt, maar enit meer zo extreem als toen.
Ik 'lek' ook al een paar weken alleen 's nachts als ik op mijn zij lig lekt er soms wat uit maar niet iedere nacht en het is ook echt weinig. Dus het zal allemaal wel normaal zijn!
ik lek ook al maja, alleen als er aan de campinafabriek wordt gezeten anders is het alleen maar zo dat mn tepels vochtig zijn.. Dus ja, ik heb er gelukkig nog niet echt last van.
Hoi Ik heb het ook ontdekt enkele dagen terug. Maar het zijn maar enkele druppeltjes en lijkt nog helemaal niet op melk. (is doorschijnend vocht) Bij mij komt er vocht uit als ik in mijn bed lig (nog wat zit te lezen voor het slapen gaan) toch vind ik het leuk: nog een teken dat je goed zwanger bent/gezond bent, niet? grtjes een Happy Belgje!
Ergens tussen de 12 en 14 weken begon het bij mij al en ik vind het echt enorm vies! voel me een lopende melkunie fabriek :S:S
bij mij helemaal nooit gemerkt eigenlijk geen vocht melk niks nada, maar na de geboorte nadat de kleine voor het eerst dronk kreeg ik wel iedere keer binnen een paar uur stuwing dus geen idee hoe het is eerder te lekken