hey dames ik lees heel vaak hier op het forum dat je bij de etos luiers mag omruilen voor een grotere maat zonder bon. Klopt di(t ? Want de losse pakken heb ik allemaal bij de etos gekocht . En ik heb net op de zolder gekeken en ik heb 24 pakken maat 3 en nu ben ik bang dat mijn zoontje daar ook snel uit groeit want hij is nu al bijna 6 kilo . En ik had vorige week maat 2 luiers gekocht en die zitten nu al krap en daar heb ik nu ook 4 pakken van ik heb de bon weggegooid ik zou een paar omwillen ruilen voor grotere maar nu ben ik bang dat ik voor schut sta als ik bij onze etos kom en ze weten van niks Als het niet kan dan probeer ik ze te verkopen op marktplaats
ligt geheel aan het filaal! Hier mag ik wel ruilen, maar ze oen niet aan bonnen icm een actie. En dat geldt hier ook voor de kruidvat, mag er ook zonder bon ruilen en geen bonnen icm acties. 24 pakken maat 3 is inderdaad wel heel erg veel! Pfff flinke voorraad verzameld.
Ik zou gewoon een de Etos bellen, of anders het filiaal.. Zodat zowel jij als hun niet voor verrassingen komt te staan.. Maar ff oftopic: waarom zoveel pakken van 1 maat?? Das toch zonde van je geld?
Ik zou ze niet meteen allemaal meenemen. En eerst even bellej voor je er heen gaat. Scheelt jou weer een hoop frustraties
ja 24 ja, hebben jullie hetbetaald soms dat jullie zo reageren??? ik zeg toch ook dat ik het zelf niet eens in de gaten had dat ik zoveel had gekocht sjeesssssss en de reden dat ik maat 3 veel heb omdat er steeds in mijn omgeving werd gezegd dat babys meeste in die maat blijven. En graag ontopic blijven zo niet geen reactie plaatsen aub!!!
Waarom wind je je hier nou zo over op? Al die vraagtekens en uitroeptekens laten in mijn ogen zoveel agressie/boosheid/frustratie zien. Oke, misschien hebben mensen dat wel gezegd tegen je,maar kom op he 24 pakken is wel een beetje overdreven of niet? Ik bedoel het niet gemeen, maar heb net als andere meiden, meerdere topics van je gelezen, waar je zo oververhit reageert. Dat is toch niet nodig? Zo lok je alleen maar meer van dat soort reacties uit.
Vind je het gek dat we zo reargeren?? Mens 24 pakken is ook niet gezond meer hoor. Lijkt haast op een koopverslaving ofzo.. Je weet toch op den duur wel dat je daar al een voorraadje van hebt.
Ik heb toch zelf ook wel door dat 24 wel veel is vandaar dat ik toch ook vraag of er een mogelijkheid tot ruilen is bij een etos winkel? waarom moet men dan de hele tijd huh 24 waarom 24 etc plaatsen? jullie lokken het zelf uit hoor en waarom reageer jij steeds op mijn topics ? als mijn manier van schrijven je niet aanstaat????
Nou spijt me zeer maar de laatste keer dat ik keek is dit een openbaar forum en mag men reageren op andere daar is een forum voor. Dat het dan niet in jouw straatje past wat je hoort dat zegt meer over jou dan over een ander... ik vind het knap dat je zo veel pakken luiers hebt gespaard.... en dan zonder het zelf te weten.. mischien toch eens vaker je voorraad nakijken scheelt je een hoop extra uitgaven maar maat 3 past je kindje nog wel een tijdje in hoor die van mij zijn 16 maanden en zitten nu in 4+ (kruidvatluiers)dus kan jouw kindje nog wel even met zijn zes weken nu
stel dat ik een koopverslaving heb zo ja en? betaal jij soms mijn rekeningen?? bemoei je met je eigen zaken aub
Ten eerste relaxe, damn! Ten tweede ik reageer bijna nooit op jouw topics omdat ik me vaak af vraag waar je je in hemelsnaam nu weer druk om maakt. En ik het zonde van mijn tijd vindt om daar op te gaan reageren. Plus je reageert altijd zo agressief, heb ik ook geen trek in. En ja tuurlijk gaan mensen reageren met: 24? Als je nou zegt 10 oke, kan ik me nog voorstellen
silvia ik had 4 van die pamperdozen , en daar zat dus meer dan ik dacht erin vandaar dat ik niet exact de hoeveelheid van mijn voorraad wist.