Mijn zoontje is al 2 jaar en 4 maanden ofzo en die zit nu nog in 4...maarja die is ook niet zo zwaar...
Jemig he! Doe eens rustig!! Het zal me verder echt worst wezen of jij een koopverslaving hebt, en of jij je rekeningen wel of niet kunt betalen. Ik kan me best voorstellen dat het soms moeilijk is om een rem te vinden op koopgedrag, zeker als je in verwachting bent of net mama bent. Ik zeg toch verder niets? Ik zeg niet dat je je moet laten nakijken ofzo.. Ik merk alleen iets op. Of mag dat ook al niet meer?
Hoeveel weegt je zoontje nu? Past hij écht niet meer in maat 3? Misschien kan je een vriendin/zus/familielid blij maken anders met je overige luiers? En voortaan niet zoveel kopen, je kan altijd nog bij kopen als het op is, maar nu zit je dus met veels te veel luiers is, wat zonde is van je centjes.
Als ik jou was zou ik wachten met ruilen totdat je zoontje er niet meer in past. De meeste kindjes zitten echt heel lang in maatje 3. De luiers gaan sneller op dan je denkt!
Ja zeg wat een dikkertjes hahahahahha Nee mijn zoontje is gewoon erg licht voor zijn leeftijd. Hij draagt kleertjes die normaal voor kindjes van 18 mnd zijn...
Hoeveel luiers zitten er in zo'n pak, stuk of 40 geloof ik? Doe je dus ongeveer een weekje mee denk ik? Dus 24 weken, is 3 maanden...oh dat red je denk ik best hoor! Dus gewoon even aankijken en euh..niet meer bij kopen
Mijn dochtertje zit ook nog in maat 3 hoor! En doe idd met 1 pak ongeveer 1 week . Gaan hard zat die dingen.
Ik kocht toendertijd trouwens ook wel grotere voorraden hoor. Oke, geen 24 maar soms wel 12, als ze bij de makro in de aanbieding waren enzo
Mijn zoontje weegt nu 6 kilo , die maat 3 ga ik nu nog niet ruilen .Maar hij past nu maat 2 krap en daar heb ik 3 pakken van over het liefst zou ik die willen ruilen voor maat 4 alvast, als dat kan maar zo niet pech gehad. Maar het is ook alvast handig om te weten of ik strax als ie niet meer in maat 3 past of ik kan ruilen voor maat 4 bijv.
Sila, zijn het gele pakken of groene pakken van maatje 3? Want de groene pakken met baby dry erop vallen over het algemeen groter dan die gele new baby pakken!
ja dat weet ik want ik ga nu als deze pak van maat 2op is over op newbaby maat 3 die is idd maar tot 7 kilo daar heb ik 6 pakken van de rest heb ik actievit en baby dry van
Nou volgens mij mag je bijna overal ruilen hoor. Ennu 24 valt best mee, heb ik ook ongeveer. Ja ik zo'n etos die soms extreme korting over korting accepteert, zoals vorige week 2 grote pakken voor 20 euro maar mog er nog een etos kaart en een bonnetje van 5 euro korting op 2 pakken bij inleveren..ja das 5 euro per pak ipv 14...aangezien beleid rondom bonnen nog wel eens wisselt sla ik lekker in. Ze vroeg me nu, zijn dit je laatse bonnen ja hoor, ze zijn nu bijna op
heb niet alles gelezen, maar wat ik bij kv heb gedaan: mail even naar de algemene site van hun, vraag daar of je wel mag ruilen zonder bon.. zeggen zij ja, in een mailtje (zwart op wit dus) kunnen ze in de winkel niet weigeren... dan print je de mail, en neem je die als bewijs dat het moet kunnen mee naar de winkel.. werkt bij kv dus wel, weet niet of etos dit doet, maar valt te proberen...
Als je dan idd eerst die New Baby opmaakt, dan komt het vast goed. En over het inslaan is denk ik wel genoeg gezegd, haha. Ik sla zelf niet meer dan 6 pakken in.
24 pakken? Geen wonder dat het op zolder ligt en je de tel kwijt bent. Je kindje is 5 weken. Dus maat 3 is/was nog heel niet aan de orde. Dat je inslaat snap ik (of eigenlijk niet zo goed, had zelf 1 pak new born omdat ik eerst eens wilde weten hoe ze zouden zitten/absorberen en dat soort gedoe. Daarna pas vanaf 8 maanden of zo max. 3 pakken per keer ingeslagen). Je weet niet hoe je kindje groeit. De ene keer gaat het als een razende, de andere keer zitten ze ruim een jaar in de zelfde maat. (zoals hier het geval). Je kan altijd bijkopen toch en nu zit je er mee. Laat ze maar liggen en kijk hoeveel je kindje er op maakt en anders ruil je ze lekker om, maar wat is er mis met 2 of 3 pakken per keer?
daan mijn baby is 5 kilo geboren en hij weegt nu meer als 6 kilo, dus maat 3 past ie wel hoor. Ik gebruik nu newbaby maat 2maar die is nu wel aan de krappe kant als die op is ga ik over naar maat 3. Maar ruilen durf ik toch niet, ik had gister een paar pakken op marktplaats gezet en heb ze zojuist verkocht. En nu ga ik een heeeeele poosje geen pampers meer kopen haha