mag je nou wel of niet ruilen zonder bon bij de etos?

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Sila24, 2 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

das wel een goeie tip idd, maar ik had geen zin in gesjouw met pakken, en ik durf nu eigenlijk niet:),heb nu een paar pakken via mp verkocht.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anders neem je toch niet alle pakken gelijk mee als je gaat ruilen?

hihi denk dat je die 24 pakken wel op krijgt hoor!
    nu niet teveel verkopen op mp... ;)

3. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

die 24 pakken zou je best wel eens op kunnen maken gok ik. ligt ook een beetje aan wat voor bouw jouw kindje heeft.
    mijn zoontje zat vanaf geboorte in maat 2 en heeft nu al 4 maanden maat 4 aan. ik zou ze nog niet zo snel weg doen als ik jou was.
    je kan natuurlijk wel eens een paar pakken meenemen naar de winkel om om te ruilen, maar zou ik nog niet zo snel doen.

overigens, op een gegeven moment had ik hier ook 15 pakken gehaald terwijl ik nog 5 in huis had. de lihl bonnen moesten op :p
    snap al die ????? :$ :( ????? reacties niet zo goed. acties zijn er om gebruik van te maken toch? en daarnaast, liever te veel dan te weinig luiers in huis :p

mijn maanden duren 4,5 week.
    24 weken is bijna een half jaar ;)

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nee hoor heb alleen 5 pakken van die newbaby verkocht

5. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Jumbo kun je trouwens ook zo ruilen zonder bon. Ik zou ze lekker bewaren, voor het zelfde geld groeit dat kontje niet zo hard ;)

6. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bij ETOS mag je wel ruilen zonder bon. Ik zou ze wel van te voren even bellen, dan weten ze er al van.

Overigens zou ik de maatjes 3 gewoon bewaren. Hier een dochter van 1 jaar die nog steeds maat 3 aan kan.

7. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ???? 24 weken is bijna 6 maanden :p

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zo wat een drukte...

Ik heb laatst ook iets van 20 pakken gekocht. Maar goed ik heb 2 kids. Maar er staat regelmatig een hele voorraad hier.
    24 maat 3 is misschien een beetje veel maar ligt er net aan hoe je kindje groeit... als je nu die 4 pakken 2 en 24 pakken 3 opmaakt dan zijn ze op als je kindje 34 weken is. Dat is 8 maanden. Mijn zoontje is 8 maanden en zit ook nog in 3...
    persoonlijk vind ik het wel fijn als de luiers iets aan de strakke kant zitten. Dat hele ruime vind ik maar niks.

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik heb van de week een oogpotlood en oogschaduw geruild bij de Etos, zonder bon. Ik had 'm de dag ervoor gekocht voor m'n zusje en had de bon al weggegooid. Maar bleek toch de verkeerde kleur te zijn. Tja, nee heb je, ja kun je krijgen. Maar ik ging er eigenlijk al vanuit dat ik nieuwe kon kopen, want de verpakkingen waren niet gesealed, ofzo. (zaten er uberhaupt niet omheen, dus niet zelf eraf gehaald) Toch terug naar de Etos gegaan, in de hoop dezelfde mevrouw als de dag ervoor te treffen bij de kassa en dat die mij zou herkennen. Die was er niet, maar ze deden totaal niet moeilijk toen ik vertelde dat ik geen bon meer had, maar dat het de verkeerde kleur was. Dus denk dat ze dan idd ook niet moeilijk doen over dichte verpakkingen Pampers.

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet wel lachen hoor zoveel pakken luieres, was zeker een aanbieding dat je dacht " koop er toch nog een paar pakken bij"
    zo had ik het tenminste ook zodra de luiers in de aanbieding waren kocht ik best een aardige voorraad en dan later in de week dat ik dacht laat ik er toch nog wat bij kopen en zo ook een goede voorraad, geen 24 hoor dat win je van me maar zeker wel 12 pakken ofzo hahaha.
    ja als ik jou was gewoon even een telefoontje naar de etos en dan weet je snel genoeg wat de mogelijkheden zijn, meestal zijn ze niet zo moeilijk.

11. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ik schaam mij diep, wat een blunder :):) Zal waarschijnlijk 14 bedoeld hebben ofzo..geen ideeeee...oeps..hihi

12. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zou even wachten met ruilen. idd kunnen ze wel even doen met maat 3. En als hij daar bijna uit is kan je alsnog proberen te ruilen wat je over hebt toch?
    Hier kan het gewoon zonder bon. Ik heb niet meer als 2 pakken tegelijk geruild. Weet niet of ze een max per keer hebben. Misschien wel ivm de voorraad daar in de winkel

Deel Deze Pagina