ik kom zojuist weer terug van mijn dokter, ik was van alle vermoeidheid en misselijk af met 14 weken, maar sinds 2 weken weer compleet uitgeput, kan niet eens de trap of en af, laat staan werken. hadden getest op aneamia (ik denk dat dat in nl bloedarmoede is?) midwife, dokter en ik allemaal heilig van overtuigd dat het dat was, maar blijkt niet zo te zijn! dus net weer bloeddruk, temperatuur, hartslag en de hele zooi, alles goed, alleen gewoon te moe om van die tafel af te komen.. morgen weer terug voor meer bloedtesten (en ik ben al zon fan van naalden) en urine test, en dan volgende week weer terug, maar word er nu wel helemaal gek van. mijn bloed en alles zegt dat ik helemaal gezond ben, alleen mijn lichaam is het daar totaal niet mee eens! het enige wat ze nu wel zeker weten, is dat het geen normale zwangerschapsvermoeidheid is... is er iemand die dit ook gehad heeft?
Laat je vitamine b12 even nakijken. Ik had tijdens mijn vorige zwangerschap een ernstig tekort en moest me werkelijk uit bed slepen om vervolgens de bank weer op te rollen. Nu slik ik extra b12 en het gaat stukken beter. Laat ze maar zowieso even een volledig bloedonderzoek doen, want alleen je hb zegt niet veel en anemie kan ook door andere tekorten komen. Sterkte meis!