Mag je nu nog met een vriendin naar de bioscoop?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Gymgirl, 13 okt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.965
    933
    113
    Vrouw
    Mijn dochter wil morgenavond met een vriendin (klasgenoot) naar de bioscoop. Maar eigenlijk weet ik niet of dat nog wel mag. Ze komen niet uit 1 gezin.
    Het is sowieso afwachten wat de maatregelen vanavond zullen zijn. Maar stel, ze reserveert 2 kaartjes en het feest gaat morgen door de maatregelen niet door, is zij haar geld dan kwijt? Of betaal je die pas bij de kassa?

Ja, het is echt heel lang geleden dat ik voor het laatst naar de bios ben geweest. :p

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.480
    3.935
    113
    Vrouw
    Even de Pathé app gecheckt: 'Je mag met je huishouden of met twee personen naast elkaar zitten. Bestaat jouw gezelschap uit meer dan 2 personen en kom je niet uit hetzelfde huishouden? Dan dien je altijd 1,5 meter afstand te bewaren, met uitzondering van kinderen t/m 12 jaar.'
    Bij Pathé moet je in ieder geval online reserveren betalen.

3. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    Ik zou sowieso wachten tot na de persconferentie met reserveren

4. TotalBella

TotalBella Niet meer actief

Ja dat mag, tenzij vanavond de regels veranderen. Dit staat op de site van Pathé:

Samenstelling van bezoekers:
    Bij aankoop van meer dan 2 tickets in 1 transactie moeten de personen uit hetzelfde huishouden komen (uitzondering hierop geldt voor groepen kinderen en tieners tot 18 jaar). Is dit niet het geval? Dan vragen we je om per huishouden een aparte transactie te doen.

5. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.219
    1.755
    113
    Vrouw
    Is de film niet op pathe thuis te zien

helaas niet zo gezellig maar better safe than sorry

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Wij waren afgelopen weekend in de bioscoop en het was erg goed geregeld met zitplaatsen.
    De rij voor en achter je waren leeg en naast je waren ook minimaal 5 stoelen leeg. Daarbij de max grootte van 30 mensen, maar bij ons zat het niet vol.
    Ik weet haar leeftijd niet, maar op school zitten ze ook bij elkaar.
    Ik zou ze laten gaan, hebben ze tenminste nog een uitje nu er zoveel niet kan.

7. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.965
    933
    113
    Vrouw
    Nee, de film staat niet op pathe thuis.

Mijn dochter is 15, haar vriendin is 16. Op school zitten ze bij elkaar in de klas. Daarom leek het mij niet echt een probleem. Maar ja, wil me uiteraard wel aan de regels houden.

8. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.159
    8.892
    113
    Ik vond het een paar maanden terug ook uitstekend geregeld bij Pathé, zoals olleke al schrijft. (y)

9. Nougat

Nougat Fanatiek lid

27 mei 2018
    2.982
    1.310
    113
    Kan prima. Ik vind het ook goed geregeld bij Pathè.

10. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.875
    4.131
    113
    Alleen horeca zal dan nu niet kunnen denk ik...?

11. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.965
    933
    113
    Vrouw
    Ze zijn toch gegaan. Vooraf heb ik de bioscoop gebeld en gevraagd of zij (2 meiden die niet tot 1 huishouden behoren) mochten komen en naast elkaar konden zitten, maar het was geen probleem.
    Denk dat de meiden het wel erg leuk vinden om weer even uit te kunnen gaan.

sabagirl, olleke en Anniek88 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina