Hoi dames! Tijdens mijn 10 weken echo zag mijn vk al de vleesboom bij de echo. Deze was bij die echo zo 2x2x3 cm. Gisteren heb ik weer een echo gehad, het is echter wel wat gegroeid, het is nu rond de 4,5x3x3 cm. De "grens" ligt bij 5 cm. Dan kom ik waarschijnlijk onder controle van het ziekenhuis. Het fijne weet ik er ook niet van... Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met een myoom tijdens de zwangerschap! Groetjes FvK
Als je op mijn naam klikt bij mijn berichten zie je dat ik er ook een onderwerp over heb gestart! Heb een myoom ook en nu mijn 2 de zwangerschap! Eerste zwangerschap was de myoom bij 8 wk al 7/8 cm Nu weer aan t groeien! Nooit problemen gehad!
ik heb bij mijn vorige zwangerschap weeenachtige krampen gehad. doorgestuurd naar het ziekenhuis en toen bleek er een vleesboom te zitten. op een latere echo was hij schijnbaar weer verdwenen. ik vond het allemaal een beetje vaag haha. dus wel ervaring, maar verder geen idee wat er vervolgens gedaan wordt als hij te groot wordt