Creme voor rugpijn?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chanel, 21 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik last van pijn in me onder rug. Als ik ga liggen is het wel even weg maar komt daarna weer terug. Ik slik liever geen paracetamol. Maar nu is mijn vraag mag je wel van de creme's voor bv spierpijn gebruiken? Ik heb het no niet gebruikt omdat ik niet weet of ik het wel mag gebruiken.

Groetjes Chanel.

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wat voor creme wou je precies gebruiken dan ?

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik gebruik wel eens die tijgercreme die lekker warm wordt, echt heerlijk, ik weet alleen niet of je die mag gebruiken of niet maar volgens mij kan het geen kwaad hoor

4. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Tijgercreme is misschien ook wel een idee. Zat aan de creme van Tantum ofzo te denken. En anders moet ik misschien gaan kijken voor een creme van VSM. Wil namelijk niet iets gebruiken wat schadelijk is voor de baby.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Tantum® (zelfzorg): Zwangerschap
    Er zijn onvoldoende gegevens bekend om de eventuele schadelijkheid van dit middel tijdens de zwangerschap goed te kunnen beoordelen.
    Dit middel niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft

Stond op:
    http://www.consumed.nl/?leftUrl=L2RhdGF ... Q9MjU5OA==

6. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Bedankt voor de waarschuwing. Lijkt me helemaal geen goed idee om Tantum te gebruiken als de werkingen er van niet bij bekend van zijn tijdens zwangerschap.

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nee je kunt beter maar geen risico nemen.
    Maar waarom doe je niet gewoon iets warms op je rug ? B.v. kruik, waterzak of hittepit ? Dit werkt ook prima.
    Of zwemmen is ook prima bij rugpijn.

8. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Dat is natuurlijk ook een idee van die kruik. Daar zitten gelukkig geen risico's aan. Het enige wat lastig is is dat ik soms de hele dag last van me rug heb.

9. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Chanel,

Ik heb er ook veel last van, met name als ik te veel heb gedaan. Dan doet mijn rug echt vreselijk veel pijn. Als ik dan inderdaad een warme kruik neem, of een warm bad is het binnen 30 minuten over ! Heerlijk is dat !

Succes ermee !

Groetjes,
    Nikki F

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    je hebt srl gelei van vsm,
    tijgerbalsem mag ook wel,
    of gewoon net als ik een kruik gebruiken,
    in bad gaan, of je man om een massage vragen.
    ;)

11. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hmmm misschien kan ik die srl gelei van VSM proberen. Helaas heb ik geen bad :( Maar me vriend vragen of hij me rug wil masseren is wel een heel goed idee :D

Deel Deze Pagina