Toch wat zenuwachtig voor controle verloskundige

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jedine, 19 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    vanmiddag standaard controle en liggingsecho bij verloskundige. Deze week 36 weken. Normaal maak ik me nooit echt zorgen maar nu toch wat meer.
    Houd heel veel vocht vast, begint nu ook in mn gezicht. Vorige keer bij co ook al maar had geen verder klachten, tensie was goed.

Alleen nu voel ik me anders, soms wat misselijk, zwaar hoofd niet echt hoofdpijn, handen tintelen nu hele dag door. Wel 3 symptomen die bij pre-eclampsie kunnen horen...hoop dat tensie en urine goed zijn vanmiddag.

2. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik snap dat je het heel spannend vind. Maar denk maar zo, mocht je dat hebben dan kunnen ze er maar beter snel achter komen.
    Succes! Hopelijk is er niks aan de hand.

3. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Dubbel.

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zou dit zeker goed in de gaten houden. Niet iedereen met pre-eclampsie heeft ook hoge bloeddruk he... vocht vasthouden, niet lekker zijn en handen die tintelen zijn wel tekenen dat je alert moet zijn.

Ik zou zorgen dat ze je urine test op eiwitten, dat is iets wat wel te zien is bij iedereen.
    En bedenk maar: mocht je het hebben is het op tijd gedetecteerd en je bent al 36 weken. Dat is een veilige termijn voor je kindje.

5. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.843
    8.498
    113
    Vrouw
    Misschien komt het ook door de warmte? Door vocht vasthouden kan je ook tintelingen krijgen dacht ik.
    Natuurlijk is het ook goed om alles goed te laten controleren.

6. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Urine wordt elke controle nagekeken sinds vorige controle, en vanaf nu elke week op controle. Ga t dadelijk goed aankaarten
    Normaal ben ik best nuchter maar heb zelf als verpleegkundige op kraam gewerkt en soms is t niet fijn om teveel te weten haha

7. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Ben ook bij oedeemtherapeut en kan idd door t vocht komen. Waar ik er eerst alleen in de nacht vooral last van had is het nu hele dag maar idd meer warmte meer vocht

8. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Wel n hogere bloeddruk en spoortje eiwitten in urine. Ben nu doorgestuurd naar gyn....

9. Nescio

Nescio Niet meer actief

Heel goed, dan houden ze je goed in de gaten.

Veel sterkte!

Deel Deze Pagina