Wat besteden jullie per maand aan kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door annet1985, 1 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

    annet1985 Fanatiek lid

    14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik was eigenlijk benieuwd wat jullie besteden aan kleding voor jezelf/partner gezin. Hier moeten we het ongeveer doen met 100 euro. Mijn man zegt moet genoeg zijn ik vind het best weinig haha. Vandaar de vraag ook
     
  2. mimi83

    mimi83 Niet meer actief

    voor het gezin niet meer als 700/ 800 euro per jaar. Sowieso niet per maand, kopen alleen kleren als het nodig is. Ga meestal van kinderbijslag shoppen als ik meer als 50 euro nodig heb.
     
  3. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    vind 100 euro nog best veel. er zijn maanden bij dat ik niks uitgeef aan kleding en maanden dat het 30-60 euro is. iig niet veel. voor mezelf al helemaal niet. genoeg kleding dus kan even vooruit.
    de jongste heeft bijna alles van de oudste aan dus dat is makkelijk. paar nieuwe of tweedehandse setjes erbij en klaar. scheelt dat ik sowieso niet van de dure merken ben.
     
  4. Tommo

    Tommo Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    als ik 40£ per jaar uit geef is het veel, zowel voor mij als mijn man.
     
  5. amber23

    amber23 Fanatiek lid

    7 mrt 2011
    1.239
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij kopen niet elke maand kleding. Alleen als we kleren nodig hebben dan kopen we het en dan is het meestal 50 euro per keer.
     
  6. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Ik denk ongeveer 100 euro per kwartaal uitgeef p.p..
     
  7. beccie

    beccie Niet meer actief

    ik koop ook niet elke maand kleding. voor de kinderen neem ik wel regelmatig wat leuks mee wat ik toevallig zie en wat goedkoop is, maar zal op 25 in de maand uitkomen.

    heel af en toe een nieuw setje voor mezelf maar zal dan rond de 30 euro zijn broek en shirtje samen.

    tja gemiddeld denk ik dat ik rond de 25/30 euro per maand uit kom, ik koop ook niet elke maand.
     
  8. Chantallcindy

    Chantallcindy Fanatiek lid

    10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Hier op dit moment al een jaar niks vanwege de crisis alleen de hoognodige dingen.
    Nu is dat over vanaf deze maand maar ik vind het zonde ik geef den hooguit 200 € per jaar uit aan kleding voor mezelf en mijn man de helft aangezien die veel in zijn werkkleding loopt.
     
  9. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Per maand of kwartaal weet ik niet precies, maar op jaarbasis schat ik zo'n 5000,- tot 6000,-. Inclusief schoenen voor onszelf en de kinderen.
     
  10. Zomerrr

    Zomerrr VIP lid

    5 jun 2011
    5.096
    496
    83
    Wij hebben per maand een "budget" van €100,-
    Elke maand is het op en soms doen we er nog geld bij.
     
  11. Tara84

    Tara84 Fanatiek lid

    10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Ik denk max 50 euro.
     
  12. klarinet

    klarinet Fanatiek lid

    23 apr 2007
    2.980
    131
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ongeveer €150 tot 200.
     
  13. Amethist

    Amethist Niet meer actief

    Voor de kinderen koop ik kleding van de KBS, behalve jassen en schoenen. Als de KBS op is en ik zie wat leuks, dan neem ik het ook mee.
    Mijn man koopt aan het begin van zowel de zomer als de winter zijn kleding voor dat seizoen en tussendoor verder eigenlijk niks. Hij is snel tevreden en draagt zijn kleding alleen in zijn vrije tijd, dus hij heeft niet zo veel.
    Ik koop de ene maand wel en de andere maand geen kleding. Het ligt er maar net aan of ik iets leuks zie.
    Eigenlijk hebben wij dus geen vast bedrag per maand wat we uitgeven aan kleding.
     
  14. LoveAim

    LoveAim Niet meer actief

    Ik zou het eens bij moeten houden, maar ik denk veel te veel voor mezelf en mijn dochter... :)
    Mijn man koopt zijn kleding zelf en die koopt amper iets. Laatst weer een discussie gehad omdat ik vind dat hij nieuwe t-shirts moet hebben.
     
  15. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik koop wanneer ik iets nodig heb en iets leuks zie.
    afgelopen maand heb ik een nieuwe jas gekocht (150 euro) schoenen (100 Euro) en voor mijn man eeb broek (120 euro) een jas voor mijn zoon (90 euro) en wat kleding voor mijn zoon (60 euro) soms koop ik veel kleding en dan weer een maand niets, alhoewel ik eigenlijk elke maand wel een speeltje of kleding voor mijn zoon koop haha.
    Wij hebben geen bepaald budget.
     
  16. edelweiss

    edelweiss VIP lid

    24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik denk voor mezelf 200 per jaar. Mijn man 750 en de kinderen die wil ik niet eens tellen ;)
     
  17. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief

    Wij hebben daar geen speciaal maandbudget voor en koop ook niet maandelijks kleren, zou ik alles optellen kom ik ook zeker niet aan 100 euro pm...
     
  18. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Per maand geld uit geven aan kleding vind ik persoonlijk echt overdreven.

    Toevallig vorige maand veel shirts met lange mouwen voor de oudste gekocht, daar doet hij gewoon de hele winter mee. Als iets kapot gaat koop ik weer wat nieuws maar ik koop dus per seizoen en niet per maand. Zonde van mijn geld als mijn kast uitpuilt van de kleding en ik de helft niet draag.

    maar goed ieder zijn ding ;)

    Ik heb nu die shirts van de oudste in de uitverkoop gekocht bij de WE en de C&A, duurste shirtje van 7 euro ofzo? Een winterjas voor de kleinste van 20euro ongeveer. De oudste wilde zijn jas van vorig jaar nog gebruiken dus dat scheelt weer ;) Ik koop veel online via de Wehkamp, is altijd wel leuke kleding te koop in de SALE.
     
  19. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Bijna niks want daar hebben we nu het geld niet voor. Boodschappen zijn belangrijker
     
  20. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.818
    394
    83
    geen budget en niks per maand. ik kan in 2 maanden voor 500 kopen en dan een maand of niks of heel weinig. ik let er niet op voor hoeveel, hou het niet bij. Ik koop zeker voor de kinderen alleen geen dure kleding. veel op marktplaats ofzo of de goedkopere winkels als h&m, c&a, wehkamp of met heel veel korting bij merkwinkels.
     

Deel Deze Pagina