Mag je Sonja Bakkeren tot je weet dat je zwanger bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Druif, 5 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ik ben de laatste tijd lekker afgevallen met een op Sonja Bakker geinspireerd eetpatroon. Weet iemand of je daarmee gewoon door mag gaan tot je weet dat je zwanger bent? Voor hetzelfde geld duurt dat immers nog een tijdje.

Hoe doen jullie dat?

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja is hier ooit vaker een topic over geweest en er was iemand die sonja zelf had gesproken en die vertelde dat je gewoon daarmee door kon gaan, alleen je dan wat meer moet eten. Je zou bijvoorbeeld het mannen menu kunnen volgen, dat is meer als van de vrouwen.

ik doe het ook, werkt echt goed he!

3. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    je mag het gewoon volgens zoals het in het boekje staat!! Pas als je zwanger bent moet je bij iedere maaltijd, ontbijt- lunch en avondeten 1 cracker, boterham, aarappel enz extra eten.

Ik heb het een hele tijd gedaan maar sinds ik zwanger ben ga ik over mijn nek van vlees en heb ik echt geen trek in de dingen die ik met het dieet at. Dus ik eet nu wel gezond maar met mijn dingen en dan een beetje op de sonja bakker manier.

Maar je kan er gewoon mee doorgaan tot je weet dat je zwanger bent hoor, geen probleem/1

4. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Fijn om te horen. Ik zat me al een beetje schuldig te voelen. Wist niet zeker of ik nou met het oog op een zwangerschap wel goed bezig ben.

Maar dan ga ik dus ook lekker door tot het zover is.

Deel Deze Pagina