Ik heb vannacht zeker een uur lang een kramp in mijn kuit gehad die maar niet weg ging. En nu zeker 12 uur later doet mijn kuit nog steeds pijn.... Is dit normaal!? Doet me echt zeer.......
Ik zou niet weten of dat normaal is. Ik word s nachts wel eens wakker van de kramp in mn kuit. Probeer om niet op je rug te liggen, maar vooral op de linkerkant. Succes!!
Ja, kan zeker hoor! Hier laatst een keer onwijze kramp in m'n kuiten gehad, en daarna 2 dagen nog pijn in m'n benen..
ja absoluut, is een spierpijn!!! heb hier egelmatig kramp in alle spieren vooral bovenarm en bovenbeen.
Ja hoort erbij. Als ik een keer kramp heb gehad in mijn kuit heb ik er de volgende dag ook altijd behoorlijk last van.
Ik zou wel even opletten dat het niet dik gaat worden. Ik werd ook een keer wakker door kuitkramp dacht ik, paar dagen later werd het minder alleen mijn kuit werd dikker toen bleek het trombose te zijn.
ja dit heb ik ook. Wat helpt is een goede wandeling maken de ochtend erna en veel traplopen of strekken. Het is spierpijn, wat er eigenlijk gewoon uit moet zeg maar!