Wat is dit?? Klaagbericht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniesje1, 30 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Ik slaap al een paar nachten erg onrustig , moeilijk in slaap komen , rusteloze benen, rugpijnen.
    Nu had ik vanacht af en toe een harde buik erbij , heb niet bij kunnen houden hoe tijd er tussen zat maar zouden dit weeen kunnen zijn? oefenweeen?.
    De kleine man is al een stuk ingedaald maar zit nog niet vast in mijn bekken.
    Verder begin ik het zwanger zijn steeds meer zat te worden , mijn lichaam is zo veranderd , ben 12 kg aangekomen , opgewolle voeten, stuwing van mijn nieren, erg pijnlijk liezen zo erg dat ik soms met moeite kan lopen.
    Ik wil echt niet klagen en moet blij zijn dat ik zwanger heb mogen raken sommige mensen is het niet gegund maar ik moest het even kwijt.

2. Veer85

Veer85 Actief lid

15 feb 2012
    124
    0
    0
    Ik heb daar ook al enkele weken last van, ik moet me 's nachts bijna uit bed rollen als ik weer naar de wc moet! Af en toe zak ik door mijn benen en dan nog die harde buiken erbij! Ik vind het heerlijk om zwanger te zijn en zoiets speciaals mee te mogen maken maar ik zal ook wel blij zijn als ik dadelijk weer eens de trap op kan 'rennen' en gewoon kan slapen.

3. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht

Ik vind het ook zeker zo iets speciaals om mee te maken , er zijn ook echt wel leuke dingen:)

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Haha zo herkenbaar.. Heb net het oude klaagtopic weer ff gevuld met mn geklaag.. Zo herkenbaar.. Had vandaag ook zoiets van die pijntjes in mn buik, zouden het oefenweeen zijn? Ik vind het zwanger zijn ook echt geweldig, maar ik heb van die dagen dat ik het ook ff helemaal zat ben!

5. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Ja inderdaad het is bij mij ook niet elke dag dat ik het helemaal zat ben , maar van die dagen dat ik het echt niet meer zie zitten.

Deel Deze Pagina