Tot wanneer sportschool

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marley, 3 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marley

Marley Bekend lid

2 jun 2011
    598
    37
    28
    Hoi meiden,
    ik ben benieuwd tot wanneer jullie het sporten in de sportschool volhouden. Ik ben inmiddels gestopt met springlessen etc. maar ga nog wel voor de spieroefeningen en rustig fietsen en lopen. Ik wil het abbo tijdelijk stopzetten, maar twijfel wanneer ik dit in laat gaan en wanneer ik het weer laat starten na de bevalling.
    Kortom, benieuwd naar ervaringen ook al weet ik dt het voor iedereen anders zal zijn!

2. Libra1

Libra1 Bekend lid

2 dec 2011
    531
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik laat het niet stop zetten. Hoop dat ik het tot het einde kan volhouden en weer vrij snel kan beginnen na de bevalling :) Hier blijf ik gewoon sporten, tenzij het lichamelijk niet meer kan, maar dat weet je van te voren toch niet :D

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ik zou het stop laten zetten van af je bevaldatum tot 6 wkn daarna. Ik heb tot 39.4 gesport ben met 40 wkn bevallen en na de bevalling 6 wkn gewacht.
    Als ik jou was zou ik nu dus al vast wat afspreken daar dat ze hem 6 wkn stop zetten vanaf de dag dat het het kindje geboren is en dan 6 6 wkn lang.

4. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Ik doen ook nog stabiliteitsoefeningen en wat fitness apparaten samen met de bekkenfysio. (geen rechte buikspieren). Zj zegt dat het mag zolang het kan! Ook al is het maar even lekker op de loopband en wat uitrekken, voelt toch even goed, ik lig al zoveel op de bank en wie weet hoe lang nog..wil niet helemaal stijf worden haha

Deel Deze Pagina