hallo, ik ben van de week maar zwangerschapsbroeken gaan halen omdat ik mijn eigen broeken met geen mogelijkheid meer pas. ze zitten super lekker natuurlijk maar ik irriteer me alleen mateloos aan die band daarboven ik heb nog niet echt een buik, het begint wel te komen maar die band is nog veelste los nu kan ik die band niet strakker doen ofzo en bij die andere broek ook niet. hoe kan ik dit op lossen zonder dat het er zo vreselijk stom eruit ziet. ik groei er natuurlijk wel in. ben nu 17 weken en 2 dagen maar een tijdelijke oplossing ik heb ze al geprobeerd om ze om te vouwen maar dat ziet er ook niet uit. wie heeft er een leuk idee om die band eerst weg te werken of het wel passend te maken? groetjes!.
band naar binnen vouwen? (dus in je broek zeg maar?) en dan een riempje om als de broek zelf nog wat wijd zit...
hoi hoi. kun je ze niet om vouwen in je broek.heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan.nu kan ik ze al met 10 weken aan haha.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschapsbroeken gewoon een strak hempje erover heen gedaan. Zo blijft die band wat beter zitten en zie je die dubbele rand ook niet zo goed. (ook toen ik eenmaal bevallen was deed ik een strak hempje over de broek heen aangezien mijn litteken van mijn KS precies onder de band van mijn normale broeken valt dus nog lang in mijn zwangerschapsbroeken gelopen en niemand die het zag terwijl mijn buik erg vlot verdwenen was.)
mn broek zelf zit goed alleen die stomme band.. ik heb er nou een strak shirt overgedaan maar toch blijf je die rand zien aan de voorkant sluit die band wel aan maar aan de achterkant zie je een vouw. en naar de binnenkant vouwen is idd wel een idee hopelijk ziet het er dan minder dom uit hahaha
Ik vind daarom de broeken van mama licious (of hoe je dat ook schrijft) heerlijk. Daar zit wel een band aan maar die is van een hele gladde stretch stof en die kun je wel omvouwen want die zijn niet zo dik en die lubberen niet aan de achterkant. Ik heb het er 3 van mama licious en 1 van prenatal maar van die van prenatal heb ik ook wel een beetje spijt want die pas ik volgens mij pas als ik 40 weken zwanger ben want die band is zo wijd van voor en van achter..
Ik heb twee positiebroeken van de H&M (hippe broeken voor 'weinig') en daar totaal geen last van. En mijn buikje is ook echt nog minimaal.