Hallo Meiden, Ik heb al een aantal dagen last van wat krampjes een zeurend gevoel, vorig weekend positieve ovulatie test van CB gehad. Dit kan toch niet te maken hebben nog met mijn eisprong? Groetjes
Ja, vooral omdat het de eerste keer is dat de krampen aanhouden, word nu wel minder maar ik blijf het voelen. We gaan het zien, het is nu afwachten. Jij mag volgende week ook gaan testen zie ik? Wat denk je?
Ik heb altijd na mijn eisprong tot aan mijn menstruatie last van krampjes, gevoelige borsten etc. Hoeft niks te betekenen dus en kan gewoon bij de maandelijkse vrouwenkwaaltjes horen
Ik heb het ook sinds een paar dagen. Mijn eisprong was afgelopen maandag. Gewoon afwachte helaas.... hopelijk zijn dit goede tekenen!
Ja indd afwachten, ik vroeg me alleen af of meerdere dit hebben. Ben af en toe vooral als ik net gegeten heb misselijk k ga pas na t weekend testen met het uitblijven..
Ik heb ook al krampen en buikpijn een vervelend/ zeurderig gevoel in mn buik. Ik heb soms een cyclus van 28 en dan weer 35. Als t nu 28 zou zijn ben ik 4 dagen overtijd en anders nog ff wachtend dus... Alleen heb ik daar wel moeite mee.
ik heb ook vanaf een dag of 4 sinds mijn (vermoedelijke) eisprong buikrampen, maar ik word niet ongesteld. sinds afgelopen vrijdag een scherpe prikkende pijn steeds op 1 plek...
Hier nog 1 met krampjes. Maar dit heb ik normaal nooit rond mijn mentruatie. Meestal komt er eerst bloed en daarna pas krampjes....
Bij mij is het zo goed als weg af en toe vooral als ik een spuikerbroek aan heb en ga zitten krijg ik weer krampen. Ik merk alleen dat ik niet alles meer lekker vind wat ik normaal gesproken altijd at.
Ik heb ook heel kleine krampjes, sinds vanaf oud en nieuwjaar. Blijkt dat op 7 januari ben ik pas zwanger. Omdat ik voel me baarmoeder wel gegroeid maar niet prettig!
Ik ken dat met broeken aan en dan gevoelig! vooral idd met strakke broeken krijg ik ook meer krampjes.... en gaat steeds strakker zitten lijkt wel. ( of we worden gewoon ineens dikker?? )
Hahaha indd zou wel heel vaag zijn dat we dikker worden. Ik weet het echt niet ik hoop het zo! Hebben jullie allemaal nog andere klachten behalve krampen?
ik heb ook al een week krampen in me buik nou ja zijn niet echt krampen meer een zeurig gevoel en me gevoel zegt heel sterk dat ik zwanger ben ruik alles veel sterker
als ik na een poosje zitten opsta, dan krijg ik een soort van doffe buikpijn in mijn onderbuik. trekt ook vrij snel weer weg. normaal heb ik vanaf de eisprong tot aan de menstruatie zere tepels alsof ze blauw zijn. nu heb ik dat maar een week gehad, en toen doen ze niet meer pijn. ook niet aan de zijkanten, wat ik normaal wel heb als ik ongesteld moet worden.